فرمانده سپاه هرسین:

انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های عظیمی برای ملت ایران داشت

سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های عظیمی برای ملت ایران داشت که از جمله می‌توان به حاکمیت اسلام بر پایه ولایت فقیه، کسب استقلال و خودباوری، مردم سالاری دینی و حمایت از مظلومین جهان دانست.
کد خبر: ۴۴۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ - 08February 2021

انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های عظیمی برای ملت ایران داشتبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «نجفعلی کرمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هرسین امروز (دوشنبه) در مراسم یادواره ۸۳۴ شهید تیپ ۲۸۱ زرهی شهید نیکخواه در سرسرای اجتماعات این تیپ با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد انقلاب اسلامی، برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های عظیمی برای ملت ایران داشت که از جمله می‌توان به حاکمیت اسلام بر پایه ولایت فقیه، کسب استقلال و خودباوری، مردم سالاری دینی و حمایت از مظلومین جهان دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه هرسین گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) و از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

وی گفت: خون شهدا درخت انقلاب اسلامی را روز به روز نیرومندتر از گذشته کرده تا جایی که استکبار جهانی جرات تعدی و تجاوز به این مرز و خاک رو ندارد.

سرهنگ کرمی، آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های حضرت امام (ره) و شهیدان سرفراز را ضروری دانست و از دستگاه‌های فرهنگی بخصوص رسانه‌ها خواست در این ارتباط تلاش بیشتری کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه هرسین در ادامه شهیدان را مایه عزت و آبروی نظام اسلامی دانست و باتاکید بر پاسداشت خون شهیدان اظهار داشت: برای ارتقای سطح امنیت و خودکفایی و استقلال کشور باید راه و آرمان‌های شهیدان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار