رییس کل دادگستری فارس:

همدلی و همزبانی با انجام وظیفه مسولین محقق می‌شود

رییس کل دادگستری فارس گفت: زمانی همدلی و همزبانی به وجود می آید که هرکدام از ما مسولین با اخلاص انجام وظیفه کنیم.
کد خبر: ۴۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ - 08April 2015

همدلی و همزبانی با انجام وظیفه مسولین محقق می‌شود

به گزارش دفاع پرس از شیراز، در دیدار جمعی از مسولین قضایی استان فارس با نماینده ولی فقیه در فارس و ارایه گزارش کار یک ساله گذشته این مجموعه، علی القاصی مهر اظهار داشت: برخورد با زمینخواری و دانهدرشتها اولویت کاری ما بوده و دستگاه قضایی فارغ از هرگونه جناحبندی و تاثیرپذیری از جریانات سیاسی، برخوردهای قاطعی را در این حوزه داشته و 3 هزار هکتار از اراضی دولت رفع تصرف شده است.

وی همچنین از کاهش آمار سرقت در استان فارس خبر داد و افزود: کاهش آمار سرقت در استان فارس در شرایطی رخ داد که وضعیت اشتغال و اقتصاد چندان مناسب نیست و از سویی این جرائم آمار عمده زندانیان را به خود اختصاص میدهد.

مقام عالی قضایی فارس تصریح کرد: دستگاه قضایی با تاسی از منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای ابلاغی ریاست قوه، فارغ از جناحبندیهای سیاسی تنها با تاکید بر اجرای قانون، قانونمندی را در دستور کار قرار داده و رفتارهای قضایی را در جامعه نهادینه کرده است.

القاصی مهر تاکید کرد: کاهش اطاله دادرسی و به حداقل رساندن فرایند قضایی در دستور کار دستگاه قضایی قرار داشته و در استان شاهد کاهش اطاله دادرسی در بسیاری از حوزهها بودیم و بخش زیادی از پروندهها مختومه شده و در بیشتر حوزهها اوقات رسیدگی به روز شده و میانگین رسیدگی در برخی حوزهها به 10 روز و حداکثر دو ماه کاهش یافته است.

در ادامه این نشست، مدیرکل ثبت احوال فارس نیز گفت: افزایش تعداد موالید در فارس و صدور 200 هزار شناسنامه مکانیزه در سال گذشته و همچنین صدور شناسنامه برای شهدا در سال جدید در دستور کار است که کلمه فوت از آن حذف می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار