پیام فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) درپی شهادت «محمود حاجی‌قاسمی»

سردار «حمید دامغانی» در پیامی شهادت «محمود حاجی‌قاسمی» را در جریان عملیات تفحص شهدا تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۴۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ - 22February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «حمید دامغانی» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) ‌سمنان در پیامی‌ شهادت «محمود حاج‌قاسمی» را در جریان عملیات تفحص شهدا تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

شهادت خادم الشهدا و جانباز مدافع حرم، حاج «محمود حاجی قاسمی» موجب تأثر و تألم شد. جامه فاخر شهادت برازنده قامت پاک‌سیرتان فداکار و دلاورانی است که عاشقانه و عارفانه در راه اعتلای اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به مجاهدت برخاسته‌اند تا عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورند.

خوشا به سعادت این شهید والامقام که در شب لیلة‌الرغائب به درجه رفیع شهادت نائل آمده و به دیدار حق و همرزمان شهیدش شتافت.

‌قطع به‌یقین، زحمات، تلاش و ایثارگری‌های حاج «محمود حاج‌‌قاسمی» به هیچ عنوان از اذهان پاک نشده و مردم شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی خصوصاً مردم ولایتمدار استان سمنان و شهرستان شاهرود و منطقه بسطام قدردان فداکاری‌های این شهید عزیز خواهند بود.

اینجانب شهادت محمود حاج‌‌قاسمی را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا و خانواده آن شهید عزیز، مردم ولایت مدار و شهیدپرور استان سمنان خاص شهرستان شاهرود و شهر بسطام و خانواده‌های معظم شهدا و هم‌رزمانش تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال صبر جزیل و اجر جمیل را برای خانواده وی مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها