سردار احمدعلی گودرزی عنوان کرد؛

استفاده از سیستم‌های الکترونیکی گامی در جهت هوشمندسازی مرز

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با افزایش سیستم‌های هوشمندسازی و استفاده از سیستم‌های الکتریکی، اپتیکی و دوربین‌های حرارتی و انواع پهپادها و هلی‌شات‌ها پایش تصویری مرز نسبت به گذشته تغییرات اساسی و مهمی داشته و گام بلندی در جهت هوشمندسازی مرز برداشته شده است.
کد خبر: ۴۴۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ - 03March 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از یگان‌های هنگ مرزی درگز ضمن ابراز رضایت از سطح آمادگی مرزبانان این هنگ اظهار داشت: بحمدالله با افزایش سیستم‌های هوشمندسازی و استفاده از سیستم‌های الکتریکی، اپتیکی و دوربین‌های حرارتی و انواع پهپادها و هلی‌شات‌ها پایش تصویری مرز نسبت به گذشته تغییرات اساسی و مهمی داشته و گام بلندی در جهت هوشمندسازی مرز برداشته شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت حفظ روحیه خدمتی در مرزبانان، تلاش‌های ارزنده‌ای جهت خوشایندسازی پاسگاه‌ها و افزایش روحیه خدمتی مرزبانان صورت گرفته و کارکنان مرزبانی از روحیه خدمتی بالایی برخوردار هستند.

سردار گودرزی در پایان ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ مرزبانان هنگ مرزی درگز گفت: به لطف خدا امروز امنیت مطلوب و پایداری در مرزها حاکم است که این مهم نتیجه تلاش‌های بی‌دریغ، اشرافیت اطلاعاتی عملیاتی و صلابت و اقتدار مرزبانان این فرماندهی است.

استفاده از سیستم‌های الکترونیکی گامی در جهت هوشمندسازی مرز

استفاده از سیستم‌های الکترونیکی گامی در جهت هوشمندسازی مرز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها