یادمان شهدای جهاد کشاورزی در رشت افتتاح شد

باغ نباتات قرآنی و درختان میوه‌ای (یادمان شهدای جهاد کشاورزی ) با حضور آیت‌الله حسن عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و دبیر زکات کشور و استاندار گیلان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برای اولین بار در کشور افتتاح شد.
کد خبر: ۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷ - 12October 2013

یادمان شهدای جهاد کشاورزی در رشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت ، آیتالله حسن عالمی، نماینده ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی کشور در مراسم افتتاح باغ نباتات قرآنی و درختان میوه ( یادمان شهدای جهاد کشاورزی ) در محل سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت یکهزار آیه قرآن درباره کشاورزی و رسالههای دینی عالمان درخصوص کشاورزی در دانشنامه اسلامی کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست جمعآوری میشود.

وی با بیان اینکه 150رقم از درختان مثمر در باغ نباتات قرآنی و درختان میوه ( یادمان شهدای جهاد کشاورزی )  کاشته شده است، افزود 85 گونه گیاهی در باغ درختان میوه قرآنی کاشته شده است که از این تعداد، 50 گونه از میوههای گیلان و 35 گونه گیاهان دارویی هستند.

علیرضا شعباننژاد، مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی گیلان نیز در ادامه با اشاره به اینکه گیاهان در زمینی به مساحت 4 هزار و 500 متر مربع کاشته شده اند، تصریح کرد قطعهای از این باغ به گیاهان مثمر قرآنی اختصاص داده شده است.

مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی گیلان خاطرنشان کرد درختان باغ نباتات قرآنی و درختان میوه گیلان به نام شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان نامگذاری شده است و برای آموزش دانشجویان بخش کشاورزی بسیار سودمند است.

یادآور میشود، هریک از درختان باغ به یاد یکی از شهدای معظم جهاد کشاورزی گیلان نامگذاری شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار