فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) بوشهر:

اردوی راهیان نور منشاء بسیاری از برکات شده است

سردار «یدالله کشاورز» گفت: اردوی راهیان نور منشاء بسیاری از برکات شده است و از این بابت خداوند متعال را شاکر هستیم؛ اما متاسفانه امسال بعلت شیوع ویروس منحوس کرونا اردو‌های راهیان نور برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۴۴۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ - 10March 2021

اردوی راهیان نور منشاء بسیاری از برکات شده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «یدالله کشاورز» فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر امروز به مناسبت روز راهیان نور در یادمان شلمچه، اظهار داشت: اردوی راهیان نور منشاء بسیاری از برکات شده است و از این بابت خداوند متعال را شاکر هستیم؛ اما متاسفانه امسال بعلت شیوع ویروس منحوس کرونا اردو‌های راهیان نور برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه یادمان شلمچه و مناطق دیگر مناطقی پر از رشادت ها، شهادت‌ها و خاطره هاست گفت: خداوند متعال نعمت‌های بی شماری را به ما اعطاء کرده است.

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: یکی از این نعمت‌ها سرزمین ما و به خصوص سرزمین خوزستان و منطقه غرب کشور است که حوادث تاریخی عجیبی را در سی و اندی سال پیش در بر داشته و برماست که از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

کشاورز با اشاره به اینکه همه این مسائل دوران جنگ و دفاع مقدس اتفاقات ویژه‌ای بود که ما را وادار می‌کند به مسائل دفاع مقدس یک نگاه ویژه داشته باشیم تصریح کرد: همه زائرانی که به این مناطق اعزام می‌شوند بدنبال مفهوم ما می‌توانیم باشند و این را در گوشه گوشه‌های مناطقی که سفر می‌کنند جستجو کنند و این نیاز امروز ما است که با تأسی از دوران دفاع مقدس و امید به خدا شعار ما می‌توانیم را درک کنیم.

کشاورز با بیان اینکه جنگ، چهره‌های گوناگونی دارد و به نظرم چهره واقعی و اصلی آن را کم دیده ایم اظهار داشت: باید به چهره و جنبه دیگر جنگ نیز نگاه کنیم و آن چهره چهرهء ما می‌توانیم بود؛ چرا که ما می‌توانیم در یک جهانی بی پناه و نا امید و یأس به جهانی قدرتمند به همراه امیدواری به آینده‌ای که خودمان آن را با شعار ما می‌توانیم ساخته بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار