استاندار بوشهر:

رشادت‌های سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست

«عبدالکریم گراوند» با اشاره به نقش سبزپوشان سپاه پاسداران را در عرصه دفاع مقدس گفت: رشادت‌ها و دلاور مردی‌های سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.
کد خبر: ۴۴۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ - 17March 2021

رشادت‌های سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیستبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر، امروز در نشست فعالان اقتصادی استان با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع) نقش سبزپوشان سپاه پاسداران را در عرصه دفاع مقدس مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: رشادت‌ها و دلاور مردی‌های سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی جایگاه استان بوشهر در تولید ناخالص داخلی کشور را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: استان بوشهر در زمینه تولید ناخالص داخلی با شش درصد از سهم کل تولید ناخالص داخلی کشور، بعد از استانهای تهران و خوزستان رتبه سوم اقتصاد کشور را داراست.

گراوند افزود: استان بوشهر با وجود ظرفیت‌های عظیم در عرصه اقتصاد دریا محور، زمینه برای توسعه و آبادانی کشور را فراهم می‌کند.

استاندار بوشهر با اشاره به سابقه این استان در طرح مطالعاتی بندر آزاد تجاری در ادوار گذشته بیان کرد: موضوع ایجاد منطقه آزاد بوشهر به دهه 1330 بر می‌گردد که کارشناسی‌های متعددی در مورد ظرفیت استان بوشهر برای ایجاد منطقه آزاد انجام شد.

وی با اشاره به اینکه موفقیت در عرصه تولیدات صادرات محور منوط به داشتن برنامه‌ریزی است تاکید کرد: استان بوشهر می‌تواند پایلوت موفقی در عرصه اقتصاد دریا و صادرات محور باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها