تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

ارتش نماد قدرت در دست ولی فقیه است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه ارتش نماد قدرت در دست ولی فقیه است، گفت: برای اجرای یک حکومت مناسب با طبع بشر و رسیدن به پیشرفت به دو بال دانش و قدرت نیاز داریم.
کد خبر: ۴۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰ - 18April 2015

ارتش نماد قدرت در دست ولی فقیه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار فرماندهان یگان های ارتش مستقر در استان قم، اظهار کرد: در قرآن کریم ذکر شده که انبیاء الهی هم از نظر علمی و هم از نظر توان بدنی و جسمی قوی بودند.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای یک حکومت مناسب با طبع بشر به دو بال دانش و قدرت نیازمندیم، گفت: مسئولان حکومتی اگر چه عالم باشند اما قدرت نداشته باشند آن حکومت به سامان نمیرسد.

وی تصریح کرد: پیامبر(ص) باعلم و قدرت کسانی را تربیت کردند که هم متمسک به قرآن و عترت بودند و هم دست به سلاح داشتند.

حجت الاسلام سعیدی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) نمونه عالمی مجتهد، قرآنی و ولایی بود و در برابر هرچه غیر خدا بود میایستاد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز یک قهرمان در عرصه نظامی هستند و علاوه بر این در عرصههای دیگر چون مدیر و مدبر بودن و مسائل فقهی نیز بسیار قوی هستند.

وی ابراز کرد: دشمنان بیرونی به دنبال بیانه مطبوعاتی مذاکره میخواستند افکار شیطانی و مکر و حیله خود را اجرایی کنند، اما مقام معظم رهبری آگاهانه با فرموده هایشان در برابر آنان ایستادند و به تیم مذاکره کننده دلگرمی و تذکرات خویش را ارائه دادند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه ارتش نماد قدرت در دست ولی فقیه است، گفت: نظام ارتش جمهوری اسلامی یک نظام مقتدر در عرصههای مختلف است.

وی افزود: نیروهای نظامی در دفاع، همیشه در معرض فداکاری هستند و دشمن در کمین آنهاست و در مسیری حرکت میکنند که خدا از آنان راضی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار