مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی در همدان برگزار شد

هم زمان با 29 فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم رژه نیروهای مسلح در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ - 18April 2015

مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی در همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان صبح امروز در مراسم روز ارتش در همدان اظهار کرد: در زمان طاغوت، مردم هزینه ارتش را میپرداختند اما گلوله ارتش به سمت مردم بود ولی امروز به یمن جمهوری اسلامی ایران، ارتش نگهبان و محافظ مردم است.

آیتالله غیاثالدین طهمحمدی در ادامه افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر ایمان، پیشرفت و شجاعت است و به برکت نظام اسلامی و ولایت فقیه ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرویی ولایتمدار و حافظ استقلال و مدافع ملت است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دنیا نمونه هستند، خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب برخی اصرار داشتند ارتش منحل شود اما ارتش خودش را نشان داد و در سایه ولایت فقیه امروز در دنیا نمونه است.

محمدی با اشاره به وضعیت برخی از کشورهای اسلامی گفت: در برخی از کشورها متاسفانه ارتش با مردم بیگانه هستند و این یک ظلم و گمراهی بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را خار چشم دشمنان ایران عنوان کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی مستقل و ولایتمدار است به طوری که هیچ گاه در برابر قدرتهای بزرگ دنیا سر خم نمیکند.

وی امنیت، آزادی، پیشرفت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران را نتیجه خون شهدا و رهبریهای امام خمینی (ره) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز مایه افتخار همه ی ماست.     

استاندار همدان نیز در این مراسم گفت: ارتش جمهوری اسلامی تنها ارتش ولایتمدار و مردمی دنیاست که متشکل از نیروهای ولایی، مردمی، انقلابی، متدین و وفادار خدمت میکند.

محمد ناصر نیکبخت در ادامه با اشاره به جانفشانیها و دلاوریهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالهای دفاع مقدس افزود: ارتش ایران در برابر استکبار جهانی و نمایندگان آن عملکردی از خود نشان داد که در تاریخ ماندگار شد.

وی با اشاره به اتفاقات سالهای اول انقلاب و در نهایت اعتماد حضرت امام (ره) به ارتش گفت: ارتش به ندای امام (ره) پاسخ مثبت داد و وفاداری و حقشناسی خود را به اثبات رساند.

وی با اشاره به مذاکرات هستهای خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به دلیل تجربه سالهای دفاع مقدس و دلاوریهای نیروهای مسلح ایران فهمید که گزینه نظامی کاربردی ندارد و کار با مذاکره پیش میرود.

نیکبخت با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح پس از سالهای دفاع مقدس نهایت تلاش خود را در راه سازندگی و پیشرفت به کار گرفتند، افزود: نیروهای مسلح در بحث آموزش و پیشرفتهای نظامی عملکردی عالی از خود نشان دادند که این مهم در توسعه کشور نقش اساسی دارد.

وی هم چنین با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی امروز مصداق بارز همزبانی و همدلی با دولت و ملت است، تأکید کرد: ارتش، همه امکانات خود را پس از سالهای دفاع مقدس در بازسازی و مدرنسازی تسلیحات نظامی به کار گرفت و به گونهای عمل کرد که دنیا مات و مبهوت ماند.

استاندار همدان تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی قویترین، شایستهترین و غیورترین ارتش در منطقه است و ارتش همواره برای دفاع از حق مردم آماده است و این مهم در سالهای دفاع مقدس به اثبات رسیده است.

وی در پایان با بیان اینکه همه دنیا خواستار برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: این مهم به خاطر رهبری و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

نظر شما
پربیننده ها