در اعتراض به جنایات آل‌سعود در یمن صورت گرفت:

تجمع اعتراض‌آمیز اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه استان یزد

طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه استان یزد در محکومیت جنایات آل سعود در حمله به یمن، تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.
کد خبر: ۴۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ - 21April 2015

تجمع اعتراض‌آمیز اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه استان یزد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، به دنبال حملات وحشیانه رژیم آل سعود به مردم مظلوم و مسلمان کشور یمن، اساتید و طلاب حوزه های علمیه استان یزد اقدام به برگزاری تجمع اعتراض آمیز کردند.

در یکی از این تجمعها که با حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه و جمعی از مسئولان و مردم بهاباد برگزار شد، حجتالاسلام سیفالله دهقانی امام جمعه این شهرستان با تبریک ولادت با سعادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر(ع) به حملات رژیم آلسعود به کشور مسلمان و شیعهنشین یمن اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان و استکبار جهانی که از روند روبهرشد مکتب تشییع و اندیشه شیعی و اسلام ناب محمدی(ص) واهمه دارند، با چنین سیاستهای خصمانهای سعی بر سرکوب آن دارند.

وی افزود: آلسعود از این مسئله که کشور یمن با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران به خطری برای آنها و مستکبران جهان تبدیل شود، ترسید و با همکاری کشورهای استعماری جهان و منطقه، مردم بیگناه و زنان و کودکان را به صورت وحشیانه قتل عام میکند.

امام جمعه بهاباد ادامه داد: استکبار جهانی برای پوشاندن ضعفهای نظامی و سیاسی خود در منطقه و کاهش ایجاد تنفر جهانی از سیاستهای آمریکا و به منظور حفظ منافع نامشروع خود، طرح جدیدی خود را با تحریک عربستان اجرایی کرده است.

دهقانی افزود: مردم مسلمان یمن با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران، به دنبال تحقق حق خویش و در دست گرفتن سرنوشت سیاسی کشورشان بودند که متاسفانه با توطئه جدید استکبار با جنگی ناخواسته و تحمیلی از سوی عربستان روبهرو شدند.

امام جمعه بهاباد گفت: مسلمانان جهان باید بدانند که حمله رژیم آل سعود به یمن خطر بزرگی است که مسلمانان جهان را تهدید میکند.

وی تاکید کرد: بنابراین همه مسلمانان باید علاوه بر تلاش گستردهتر در حفظ وحدت و یکپارچگی میان شیعه و سنی، این گونه اقدامات را قاطعانه محکوم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار