به قلم حمید داودآبادی؛

"نامزد خوشگل من" روانه بازار نشر شد

کتاب "نامزد خوشگل من" نوشته حمید داودآبادی از سوی موسسه شهید احمد کاظمی روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۴۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ - 22April 2015

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، جدیدترین کتاب حمید داودآبادی به نام "نامزد خوشگل من"، مجموعه خاطراتی متفاوت از دفاع مقدس و همچنین اتفاقات، خاطرات و حوادث بعد از جنگ نویسنده، از سوی موسسه شهید احمد کاظمی منتشر شد.

داودآبادی در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح داستان کتاب جدید خود گفت: کتاب "نامزد خوشگل من" دربردارنده خاطراتی است که من آنها را در ذهنم مرور کردم و هر کدام در قالب داستانی مجزا بیان شده است.

به گفته وی،  این کتاب، یک سری مجموعه خاطرات خاص از جنگ تحمیلی است که بیشتر آنها به صورت طنزگونه روایت شده است.

یادآور می شود کتاب "نامزد خوشگل من" دارای 28 داستان برگرفته از خاطرات و مرور وقایع اتفاق افتاده برای نویسنده بوده که به شکل هنرمندانه ای به قلم تحریر درآمده است.

در پشت جلد این کتاب آمده است: "محسن که می خواست به چهره آرایش کرده و بد حجاب پرستار نگاه نکند، رویش را کرد آن طرف و قیچی را پرت کرد طرف پرستار ... دستم را که پانسمان کرد، با قیافهای سرخ  از عصبانیت، اتاق را ترک کرد و رفت. رفتم دم بخش پرستاری که رویش را کرد آن طرف. هر جوری بود، از او عذرخواهی کردم. با ناراحتی و بغض گفت: بخش های دیگه التماس می کنند که برم اونجا، ولی من گفتم که فقط و فقط و می خوام در اینجا خدمت کنم. من افتخار می کنم که جانباز رو تمیز کنم. برای من اینها پاک ترین آدمهای روی زمین هستن... اون وقت رفیق شما با من اونجوری بر خورد می کنه...."

بر اساس این گزارش، حمید داودآبادی 25 مهر سال 1344 در تهران متولد شد. وی رزمنده، جانباز، عکاس، خبرنگار، محقق و نویسنده دفاع مقدس است.

داودآبادی مسئول صفحه "از معراج برگشتگان" نشریه "فرهنگ آفرینش" و سردبیر مجله تخصصی اسناد "پانزده خرداد" و سردبیر مجله دفاع مقدس "فکه" است.

از حمید داودآبادی، آثار بسیاری نظیر کتاب "دیدم که جانم میرود"، "یاد یاران" و "از معراج برگشتگان" منتشر شده که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار