فرمانده مرزبانی خراسان رضوی عنوان کرد؛

روز قدس، فرصتی برای بازخوانی شکست‌های ذلت‌بار رژیم صهیونیستی

سردار شجاع در پیامی به مناسبت روز قدس گفت: روز جهانی قدس روز فرياد جوانان غيور امت اسلام بر ضد استكبار و غاصبان سرزمين اسلامى با پيام محو اسرائيل از منطقه است.
کد خبر: ۴۵۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ - 07May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با صدور پیامی روز جهانی قدس را روز فرياد جوانان غيور امت اسلام بر ضد استكبار و غاصبان سرزمين اسلامى با پيام محو اسرائيل از منطقه دانست.

در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امروز مسئله فلسطين و جنايت‌هاى اسرائيل عليه مردم بى دفاع آن، وارد حساس‌ترين مرحله خود شده است. در حقيقت اين مسئله، موضوعى منطقه‌اى نيست، بلکه در رأس موضوع‌هاى جهانى قرار گرفته و اشغال فلسطين، هرگز اشغال يک سرزمين و يک کشور نيست، بلکه ايجاد يک کانون استعمارى ضد اسلامى، براى نابودى جهان اسلام و جلوگيرى از شکل‌گيرى تمدن اسلامى است.

هماهنگونه که امام خمينى رحمه‌الله علیه با اعلام روز قدس بشارت دادند که «اگر در روز قدس تمام کشورهای اسلامی، ملت‌ها، همه برخيزيد و فرياد بزنند، آن هم نه برای روز قدس تنها، بلکه برای همه ممالک اسلامی به يقين پيروز خواهند شد»، رهبر معظم انقلاب اسلامى، حضرت آيت‏‌اللّه‏ خامنه‌اى نيز با بينش عميق خود در مورد مسأله فلسطين، درباره تلاش‏‌هاى مقامات آمريكايى و غاصبان و مزدوران آنها براى پاك‏ كردن صورت مسأله فلسطين، چنين فرمودند: «دستگاه‏‌هاى آمريكا و رئيس‏ جمهور آمريكا، تلاش خودشان را گذاشته‏‌اند كه مسأله فلسطين را از صورت مسائل دنياى اسلام و خاورميانه به كلى حذف كنند و اصلاً مسأله‏‌اى به نام فلسطين و آرمان فلسطين و نهضت فلسطين ديگر باقى نماند... مگر ممكن است انگيزه دفاع از كشور فلسطين و هويت فلسطينى از دل فلسطينى‌ها برود؟»

در روز قدس بار ديگر دفتر ذلت‌بار شکست‌های پی‌درپی غاصبان اسرائيلی مرور می‌شود و فروغ پيروزی‌های هميشگی جوانان فلسطينی که با دست خالی در برابر بزرگ‌ترين غاصبان و ظالمان ايستاده‌اند، چشم همه مسلمانان را روشن می‌کند. روز قدس، روز فرياد جوانان غيور امت اسلام بر ضد استكبار و غاصبان سرزمين اسلامى است و پيام آن، محو اسرائيل از منطقه است.

روز قدس، پاسداشت خون به ناحق ريخته شهدایی است که در راه مقاومت ريخته شده تا پيام آزادی قدس را به همه اعصار و قرون و نسل‌ها برساند و نشان دهد که سلفی‌های نوين غربی هرگز تعبير روياهای خود را نخواهند ديد و جبهه مقاومت و ملت سربلند ايران اسلامی، در برابر آنها خواهند ايستاد و اجازه نخواهند داد که آرمان‌های فلسطين حتی در شرايطی که تحريم‌های ظالمانه با بيماری کرونا پيوند خورده و کام‌ها را تلخ نموده است فراموش گردد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها