مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

مراسم روز عقیدتی سیاسی سپاه در حرم حضرت معصومه برگزار می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم از برگزاری مراسم گرامیداشت شهادت شهید مطهری و روز عقیدتی در سپاه با سخنرانی آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه قم در حرم حضرت معصومه(س) خبر داد.
کد خبر: ۴۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ - 30April 2015

مراسم روز عقیدتی سیاسی سپاه در حرم حضرت معصومه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجتالاسلام والمسلمین سید حسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب، اظهار کرد: میزان بهرهبرداری انسان از ماه رجب به هنر و توانایی او بستگی دارد.

وی اضافه کرد: مسئولان استان قم باید با اهتمام ویژهای در گرامیداشت علامه شهید مطهری داشته باشند و در این راستا نیروهای مسلح و ادارهکل آموزش و پروش این استان در سالروز شهادت این بزرگوار مراسم تکریم برگزار میکنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) معنویتافزایی را بخشی از وظایف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: روز یکشنبه هفته آینده مراسم ویژهای به مناسبت بزرگداشت شهید مطهری در حرم حضرت معصومه(س) با سخنرانی آیتالله علیرضا اعرافی امام جمعه قم برگزار میشود.

وی دیدار با مراجع عظام، اساتید و علمای برجسته استانی را یکی از برنامههای سپاه استان قم برای هفته آینده خواند و مطرح کرد: گلباران مرقد مطهر شهید مطهری یکی دیگر از برنامههای عمومی استان است که اقشار مختلف در این زمینه حضور پررنگی خواهند داشت.

اکبری از برگزاری جلسات مختلف با ادارهکل آموزش و پرورش استان قم یاد کرد و افزود: تجلیل از 50 نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی نمونه، جلسه عمومی نیروهای مسلح در حسینیه ثارالله سپاه استان قم، رزمایش گردانهای رزمی همراه با برنامههای عقیدتی و فرهنگی و برپایی صبحگاه اقتدار با سخنرانی آیتالله سید محمد سعیدی امام جمعه قم از دیگر برنامههای سپاه استان قم در روزهای آینده است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی بر استفاده از آموزههای شهید مطهری تصریح کرد: ولایت و فرهنگ مهدویت، ایمان و معنویت، پیشرفت علم و فناوری، امر به معروف و نهی از منکر، بیداری اسلامی و اخلاق اسلامی عناوین اصلی هفته آینده است.

اکبری با تاکید بر اینکه دلسوختگان نظام اسلامی باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر اهتمام ویژه داشته باشند عنوان کرد: با توجه به حرکتهایی که کشورهای استکباری برای نابودی نظامی اسلامی انجام دادهاند باید باورهای دینی و اعتقادی جوانان را به سمتی سوق دهیم که آنها بتوانند همانند هشت سال دفاع مقدس در جنگ نرم نیز دشمن را شکست دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: ایستادگیها و بکارگیری استعدادهای نهفته در انسان سبب میشود انسان بتواند به جایگاههای والای دنیوی و معنوی برسد و این موارد از ویژگیهای بارز علامه شهید مطهری بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار