فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل خبر داد؛

توسعه حرم شهدای گمنام مجموعه «شورابیل» اردبیل

«واحد» گفت: طرح توسعه حرم شهدای گمنام مجموعه «شورابیل» و ایجاد یک حسینیه جنبی و ساخت حرم مطابق با شرایط فرهنگی و جغرافیایی منطقه، مراحل پایانی مطالعاتی خود را سپری می‌کند.
کد خبر: ۴۵۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹ - 22May 2021

توسعه حرم شهدای گمنام مجموعه «شورابیل» اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به‌همراه کارکنان این ادار‌ه‌کل، امروز (شنبه) در آستانه فرارسیدن سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور در مزار هشت شهید گمنام «شورابیل» با نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

واحد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: استان اردبیل میزبان ۷۴ شهید گمنام در ۳۳ نقطه نورانی است و یکی از بزرگ‌ترین اولویت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، پیگیری تخصیص اعتبارات مناسب و جذب آن و ساخت حرم‌های این شهدای گران‌قدر است.

وی افزود: طرح توسعه حرم شهدای گمنام مجموعه «شورابیل» و ایجاد یک حسینیه جنبی و ساخت حرم مطابق با شرایط فرهنگی و جغرافیایی منطقه، مراحل پایانی مطالعاتی خود را سپری می‌کند و در آینده‌ای نزدیک با همکاری شهرداری اردبیل شاهد ایجاد یک پایگاه فرهنگی زیبا در مجموعه تفریحی و گردشگری شورابیل به برکت وجود این شهدا خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها