مدیر موسسه شهرستان ادب:

ادبیات میدان اصلی است که نباید بازنده آن باشیم/ مفتخریم خدمات‌مان مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت

مودب با تاکید براینکه ادبیات میدان اصلی است که نباید بازنده آن باشیم، گفت: مفتخریم که خدمات شهرستان ادب مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت و امیدواریم در خور عنایت ایشان کار کنیم.
کد خبر: ۴۵۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ - 23May 2021

ادبیات میدان اصلی است که نباید بازنده آن باشیم/ مفتخریم خدمات‌مان مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفتبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، جشن ۱۰ سالگی موسسه شهرستان ادب، صبح امروز در مجموعه شهدای سرچشمه برگزار شد.

علی‌محمد مودب مدیر موسسه شهرستان ادب در سخنانی اظهار داشت: ادبیات میدان اول و میدان اصلی است. ادبیات اصل همه میدان‌ها است و ما اگر در هر میدانی ببازیم، حق نداریم در ادبیات ببازیم، چراکه کلمه روح و سلامت را حفظ می‌کند لذا اگر ما در اقتصاد دچار فقر باشیم نباید کلمات را گم کنیم.

وی افزود: ما در موسسه شهرستان ادب طی ۱۰ سال گذشته سعی کردیم ادبیات و کلمات را حفظ کنیم و جریان قدرتمندی را شکل دادیم که امیدواریم این جریان که آثاری را تولید کرد که حائز ۱۰۰ جایزه ملی شد و ۱۵۰۰ شاعر و نویسنده از خدمات آموزشی ما استفاده کردند، ادامه داشته باشد.

مدیر موسسه شهرستان ادب تصریح کرد: اهالی فرهنگ آدم‌هایی هستند که امروز در سراسر کشور منشا اثر و خیر و برکت هستند و آدم‌هایی را تربیت می‌کنند تا کلمات و میدان اصلی را حفظ کنند.

وی افزود: مفتخریم که خدمات شهرستان ادب مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت و این عنایت افتخاری ماست و امیدواریم در خور عنایت ایشان کار کنیم و اتفاقات بهتری را برای شهرستان ادب و ایران رقم بزنیم.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها