تقریظ مداح انقلابی دفاع مقدس بر کتاب «با بابا»

صادق آهنگران مداح انقلابی دفاع مقدس در یادداشتی کوتاه بر کتاب «با بابا» تقریظ کرد.
کد خبر: ۴۵۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ - 23May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در پی انتشار کتاب «با بابا» توسط انتشارات شهید «ابراهیم هادی» که در آن به تجربه‌ نزدیک به مرگ فرزند سردار شهید «محمد طاهری» پرداخته شده، صادق آهنگران مداح انقلابی دفاع مقدس در یادداشتی کوتاه بر کتاب «با بابا» تقریظ کرد.

«بسمه تعالی

جناب آقای مصطفی طاهری فرزند شهید بزرگوار حاج محمدطاهری کتاب «با بابا» که توسط جنابعالی بیان شده آرزوی این حقیر از قافله شهدا جامانده را برای رفتن به بهشت شهدا و دیدار آن اولیاء خدا چندین برابر کرد.

بی‌قرار شهدا بودم، با خواندن این کتاب پرارزش، بی‌قرارتر شدم. بارها و بارها به شهید حاج محمد طاهری پدر بزرگوارتان توسل کردم و تصمیم گرفتم یک سفر کربلا را فقط برای گرفتن امضای شهادت از ارباب بی‌کفن تدارک ببینم.

امیدوارم به زودی با عنایات این شهید عزیز در جوارش منزل کنم و او را در آغوش بگیرم و از او تشکر کنم که در عالمی شیرین فرزند عزیزش مصطفی را ملاقات می‌کند تا بتواند توسط او جایگاه رفیع شهدا را در عالم برزخ به ما نشان دهد.

بسیار ممنونم از آقا مصطفی که در کتاب «با بابا» زحمت معرفی این شهید عالی مقام را متقبل شدند و با بیان تجربه نزدیک به مرگ خود بر زیبایی کتاب، افزودند.

خداوند، شهید طاهری را با شهدای کربلا محشور گرداند و طول عمر باعزت و پربرکت به عزیز دلش آقا مصطفی و خانواده محترمش عطا کند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار