فتح خرمشهر، فتح خون/ مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

جریان مقاومت از خرمشهر شکل گرفت/ تبعیت از امام راحل عامل اصلی پیروزی‌های ما بود

سردار «دقیقی» با بیان اینکه جریان مقاومت از خرمشهر شکل گرفت، گفت: تبعیت از امام راحل عامل اصلی استقامت و پیروزی‌های ما بود.
کد خبر: ۴۵۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱ - 24May 2021

جریان مقاومت از خرمشهر شکل گرفت/ تبعیت از امام راحل عامل اصلی پیروزی‌های ما بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «حسین دقیقی» مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با عنوان «شب خاطره» که در هیأت انصارالامام رزمندگان کرج برگزار شد، گفت: در دوران دفاع مقدس، مردم کرج نقش بسزایی در حمایت و پشتیبانی از رزمندگان داشتند. مردم با اعتماد به شخصیت‌هایی همچون شهیدان شرع پسند و کلهر برای کمک به جبهه‌ها بسیج می‌شدند.

وی با اشاره به فرمایش بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «فتح خرمشهر فتح خاک نیست، بلکه فتح ارزش‌هاست» اظهار داشت: آثار و نتایج فتح خرمشهر امروز در لبنان، عراق، سوریه، یمن و فلسطین قابل مشاهده است؛ ملت‌های محروم دریافتند که دشمن و ابرقدرت‌ها با تمام قدرتشان در برابر اراده مردم شکست‌پذیر هستند. کودکان غزه دیگر از توپ و تانک اسرائیل نمی‌ترسند و نوجوانان و جوانان یمنی نیز از بمباران‌های آمریکا هراسی ندارند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جریان مقاومت از خرمشهر شکل گرفت، اظهار داشت: آمریکایی‌ها تا جایی صدام را حمایت می‌کردند که 14 کشور با ایران وارد جنگ شدند و بیش از 40 کشور از صدام حمایت می‌کردند؛ جنگ جهانی رخ داده بود اما ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) ایستادگی کردند و به پیروزی دست یافتند. تبعیت از امام راحل عامل اصلی استقامت و پیروزی‌های ما بود و این همان اکسیری است که امروز نیز باید تداوم یابد.

سردار دقیقی تأکید کرد: اگر امروز هم گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و در خط انقلاب بمانیم، دشمن همچنان سرافکنده و شکست‌خورده خواهد ماند. درصورتی‌که جوانان ما در خط اسلام و انقلاب بمانند که مانده‌اند، تمام توطئه‌های دشمن نقش بر آب خواهد شد. در حال حاضر دو مشکل اقتصادی اصلی در کشور وجود دارد؛ تورم و بیکاری که توسط دولت‌هایی که از طریق انتخابات بر سر کار می‌آیند و با هدایتی که از سوی مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد برطرف خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار