حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مشاور امور بانوان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

حضور در انتخابات مصداق ادامه راه شهدا است

«فریده اولاد قباد» با بیان اینکه حضور در انتخابات را در مصداق ادامه راه شهدا دانست و گفت: هر چیزی که موجب تقویت انقلاب اسلامی شود، سفارش و راه شهداست.
کد خبر: ۴۶۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ - 02June 2021

حضور در انتخابات مصداق ادامه راه شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «فریده اولاد قباد» مشاور امور بانوان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز، ١١ خرداد در نشست هم‌اندیشی بانوان شاهد و ایثارگر استان فارس به انتخابات پیش رو اشاره و بر ضرورت مشارکت حداکثری در آن تأکید کرد و اظهارداشت:حضور در انتخابات مصداق ادامه راه شهدا است و شهدا همواره بر ضرورت تداوم راه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی تأکید داشته‌اند لذا هر چیزی که موجب تقویت انقلاب اسلامی شود، سفارش و راه شهداست و به همین دلیل می‌گوییم حضور در انتخابات مصداق تداوم راه شهداست.

اولاد قباد با تأکید بر اینکه راه شهیدان را علی‌رغم تمام محدودیت‌ها و مشکلات ادامه خواهیم داد، ابراز امیدواری کرد: در روز ۲۸ خردادماه شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

مشاور امور بانوان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه سخنان خود نقش بانوان را در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یاداور شد و گفت: حضورپر رنگ زنان موجب اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه ملی و بین‌المللی شد.

وی همچنین به برخی از مسائل خانواده‌های شهدا و بانوان ایثارگر اشاره کرد و گفت: اگرچه بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی امور خانواده شهدا و ایثارگران است اما خانواده شهدا و ایثارگران متعلق به همه حاکمیت و دولتمردان است و باید توجه ویژه به مطالبات به حق جامعه ایثارگران داشته باشند.

اولاد قباد، یکی از مهم‌ترین خلأ‌ها را در راستای نظارت بر حسن اجرای قوانینی دانست که قوانین گذار تشخیص داده که در جهت استیفای حقوق شرعی و قانونی خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود و گفت: همه دستگاه‌ها و مسئولان باید پیگیر این نظارت بر حسن اجرا شوند.

مشاور امور بانوان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور همچنین گفت: یکی دیگر از مطالبات در بخش جانبازان زیر ٢٥ درصد است که همسران آن‌ها بیکار هستند و هیچ‌گونه مستمری دریافت نمی‌کنند و باید مانند سایر جانبازان مستمری دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار