استاندار بوشهر:

در انتخابات‌ بایدانصاف و عدالت را رعایت کنیم

«گراوند» گفت: انتخابات‌ نباید ما را به سمتی ببرد که انصاف و عدالت را زیر پا بگذاریم بلکه باید مردم را امیدوارتر از گذشته به پای صندوق‌های رای دعوت کرد.
کد خبر: ۴۶۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ - 15June 2021

جهاد کشاورزی همچون دفاع مقدس اکنون در خط مقدم مقابله با جنگ اقتصادی قرار داردبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر، امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با تبریک دهه کرامت با اشاره به تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی در شهرها و روستاها گفت: ستاد نامزدهای انتخابات که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند بدون اغماض با حکم قضایی پلمب می‌شود؛ چرا که نباید اجتماعات انتخاباتی پیام‌آور مرگ باشد و باید همکاری‌های لازم در رعایت شیوه‌نامه بهداشتی مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نظام انتخابات در کشور نیاز به بازنگری دارد افزود: باید انتخابات به سمتی برود که احزاب در کشور معنا پیدا کند و در این راستا لازمه جمهوریت بی‌شک داشتن حزب‌های قدرتمند است تا با داشتن برنامه و معرفی چهره مورد نظر آنها جامعه گزینش کند.

استاندار بوشهر، پیروزی ایران در جنگ اقتصادی دشمن را در توجه به منابع داخلی و تکیه بر  نیروها و توانمندی‌های نخبگان دانست و خاطر نشان کرد: انتخابات‌ها نباید ما را به سمتی ببرد که انصاف و عدالت را زیر پا بگذاریم و خدمات مدیران و کارشناسان را نادیده گرفت بلکه باید با بیان تلاش‌ها مردم را امیدوارتر از گذشته به پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه جمهوریت به معنی رای مردم و محتوای آن هم دین و اعتقادات مردم و سرلوحه آن نیز قرآن است گفت: وقتی قرار است در جامعه دینی ساختار با رای تعیین شود باید به اصول توجه و اخلاق، انصاف و عدالت فراموش نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار