نماینده ولی فقیه در استان البرز:

تروریست خواندن سپاه درماندگی دشمن خبیث را ثابت کرد

آیت‌الله «حسینی همدانی» با بیان اینکه سپاه پاسداران ضربه‌گیر تحریم‌های آمریکاست، گفت: تروریست خواندن سپاه نهایت درماندگی آمریکا را ثابت کرد زیرا هرچه دسیسه در منطقه و غرب آسیا طراحی کردند توسط این نیروی باکفایت از بین رفت.
کد خبر: ۴۶۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ - 30June 2021

سپاه پاسداران ضربه‌گیر تحریم‌های آمریکاست/ تروریست خواندن سپاه درماندگی دشمن خبیث را ثابت کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، آیت الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه این استان با اشاره به روز افشای حقوق بشر آمریکایی و جنایاتی که این دشمن عنود، پلید و خبیث در طول تاریخ انقلاب نسبت به این نظام و انقلاب روا داشته است، اظهار داشت: بزنگاه مطلب در مقابل آمریکا، استقامت مردم‌ فهیم ایران و پس از آن، ارکان و دستگاه‌هایی است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در مقابل این دشمن ایستادند و آن را حقیر و ذلیل کردند.

وی مهم‌ترین این دستگاه‌ها را سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و استقامت مردم در طول این‌ سال‌ها را ستودنی دانست و با تأکید بر ضرورت حفظ آن مطرح کرد: شکست‌های متوالی که آمریکا در مقابل سپاه متحمل شد، به حدی برای آن‌ها گران تمام شد که رئیس جمهور وقت این کشور در سال گذشته سپاه را تروریست خواند؛ این امر نهایت درماندگی آمریکا را ثابت کرد زیرا هرچه دسیسه در منطقه و غرب آسیا طراحی کردند توسط سپاه از بین رفت و امنیت در منطقه برقرار شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز عنوان کرد: سپاه پاسداران در دهه اول انقلاب در جنگ، کودتاها و تأمین قدرت بازدارندگی و در حوزه اقتصادی آمریکا به گونه‌ای عمل کرد که آمریکا تحقیر شود و در تحریم‌ها اجازه نداد شعله کار و توسعه اقتصادی در ایران خاموش شود. در حقیقت، ضربه‌گیر تحریم‌های آمریکا این نیروی باکفایت بود. سپاه در جریان بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و در زمان شیوع کرونا به سرعت در کنار مردم حاضر شد و خدمت‌رسانی کرد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اتحاد برقرار شده میان نیروهای مردمی توسط سپاه خاطرنشان کرد: این موضوع آمریکا را به شدت عصبانی کرد زیرا آن‌ها منتظر نفاق میان مردم ایران بودند اما سپاه پاسداران با درایتی که داشت اجازه نداد این جدایی میان مردم و سپاه اتفاق بیفتد و از آنجا که بنای آمریکا بر نفاق است، این همدلی و اتحاد، عصبانیت آن‌ها را برانگیخت. جریان مردمی که در جهان اسلام توسط سپاه و کشورهای محور مقاومت راه‌اندازی شد و منطقه را برای دشمنان به‌خصوص آمریکا ناامن کرد، تحقیرآمیز بود زیرا اقتدار آن‌ها را بر هم می‌زد.

سپاه آمریکا را در منطقه تحقیر کرد

نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: آمریکا قصد داشت دولت‌سازی و امنیت صهیونیست‌ها را در در منطقه تقویت کند اما سپاه آن را در منطقه تحقیر کرد و به ذلت کشاند و برای ایران عظمتی وصف ناشدنی را به وجود آورد. اتفاقاتی که سردار سلیمانی برای آن‌ها رقم زد و ضرباتی که آن‌ها از سپاه پاسداران و ایران خوردند مصداق بارز این ادعاست.

وی با اشاره به آشکار بودن امنیت دریایی و موشکی و فعالیت در حوزه هوا فضا عنوان کرد: همه این موضوعات موجب عصبانیت آمریکا شد و در این مسیر چاره‌ای جز مردن ندارد. این عرصه و آمادگی را باید در گام دوم ‌انقلاب حفظ و بالنده کرد که لازمه آن، برنامه‌ریزی عمیق‌تر و دقیق‌تر است. همچنین سپاه باید دائماً در عرصه تربیت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آماده باشد. آمادگی برای دفاع جزو دستورات دینی ماست و این بدان معنا نیست که باید دائم در حال جنگ باشیم بلکه ‌مفهوم آن آمادگی، آموزش و فراهم ‌کردن تحهیزات است.

آیت الله حسینی همدانی بیان داشت: تجهیز ما دو بعد دارد که یکی از آن‌ها جنبه‌های نظری، فکری و عقیدتی است زیرا دشمن ‌تلاش می‌کند افکار را تغیر دهد، بنابراین باید خود را در مقابل این فتنه‌ها تجهیز کنیم. ما با فتنه‌های مختلفی روبرو هستیم. این فتنه‌ها در طول تاریخ بوده، هست و خواهد بود و الا نظام عالم ابتر می‌ماند. در صورتی که از امتحان ‌اول سربلند بیرون بیاییم امتحان‌های بعدی سخت‌تر و عظیم‌تر خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز اظهار کرد: محور مشترک‌ همه حملات دشمن، ولایت فقیه است که اخیراً بیشتر به آن می‌پردازد که لازم ‌است در این زمینه عمیق‌تر کار شود زیرا هر جا مسلمانی در معرض خطر قرار گیرد، دیگر مسلمانان باید از او دفاع کنند. سپاه بیش از ۴۰ سال مقاومت کرده و مردم ‌نیز آن را درک ‌کرده و مقاوم ‌شده‌اند و این مقاوم خود را در دنیا نشان داده است.

وی با اشاره به تلاش‌های مؤثر سردار مولایی در این استان گفت: از نزدیک شاهد بودیم وی در تبیین و تشریح نقش سپاه و دستاوردهای آن، حضور در جلسات تخصصی، تلاش در جهت رفع معضلات حاشیه‌نشینی و اجرای طرح مواسات فعالانه عمل کرد و از این بابت قدردان زحمات او هستیم و موفقیت و سربلندی وی را از خداوند متعال خواستاریم. به فرمانده جدید نیز تبریک می‌گویم و اعلام می‌کنم در داخل و خارج از سپاه مسائل استان را در مسیر تعامل سازنده پیش ببرد. ما نیز به‌عنوان معین و پشتیبان در رفع مشکلات استان البرز در کنار او هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار