امیر صباحی‌فرد مطرح کرد

بازتاب جهانی اقدامات پدافند هوایی ایران/ عملکرد موفق پدافند در رزمایش مشترک ارتش

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: در سال 93 قرارگاه پدافند هوایی اقدامات بسیار تاثیرگذاری به انجام رساند، که بازتاب جهانی داشت، و نمونه آن نشاندن هواپیمای ایساف در بندرعباس بود.
کد خبر: ۴۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵ - 17May 2015

بازتاب جهانی اقدامات پدافند هوایی ایران/ عملکرد موفق پدافند در رزمایش مشترک ارتش

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم صبحگاه مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) صبح امروز با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحیفرد جانشین فرماندهی این قرارگاه برگزار شد.

امیر صباحیفرد در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت عید مبعث گفت: به یاری خداوند در سال 93 قرارگاه پدافند هوایی اقدامات بسیار تاثیرگذاری به انجام رساند، که بازتاب جهانی داشت، و نمونه آن نشاندن هواپیمای ایساف در بندرعباس و اعلام اینکه آسمان کشور امنترین آسمان در بین کشورهای منطقه است، و افزایش پروازهای کشور از 400 فروند به بیش از هزار فروند ازجمله این افتخارات است.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) با اشاره به حضور قرارگاه پدافند هوایی در رزمایش مشترک سراسری محمد رسولالله(ص) اظهار داشت: قرارگاه پدافند هوایی با حضور در این رزمایش تنها بخشی از توانمندیهای خود در دفاع از آسمان کشور را به نمایش گذاشت، و با شلیکهای موفق و سرنگونی اهداف پرنده حضور خوبی در این رزمایش داشت.

وی افزود: امیدواریم با همت و تلاش کارکنان قرارگاه پدافند هوایی در سال 94 که توسط مقام معظم فرماندهی کل قوا سال همدلی و همزبانی نام گرفته است پیشرفتها و دستآوردهای بیشتری در حوزه افزایش توان رزمی و دفاعی در قرارگاه حاصل شود.

همچنین در این مراسم پیام امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برای حاضرین قرائت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار