نماینده ولی فقیه در مازندران:

معنویت انقلاب سبب شکست توطئه‌های دشمنان شد

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: معنویت انقلاب سبب شد تا توطئه‌های دشمنان از جمله نقشه کودتای نوژه، جریان طبس و... به شکست کشیده شود.
کد خبر: ۴۶۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ - 10July 2021

معنویت انقلاب سبب شکست توطئه‌های دشمنان شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در یادواره شهدای روستای ایول که با محوریت شهید «عارف نوریان» برگزار شد، با بیان اینکه باطن معنوی و معنویت انقلاب اسلامی دارای جاذبه است، اظهار داشت: این معنویت سبب شد تا مجاهدان به جهاد در راه خدا و دفاع از وطن و حرم بپردازند.

وی با اظهار اینکه دشمنان در حوزه‌های مختلف علیه جمهوری اسلامی تلاش و کار کردند، افزود: معنویت انقلاب سبب شد تا توطئه‌های دشمنان از جمله نقشه کودتای نوژه، جریان طبس و ... به شکست کشیده شود.

امام جمعه ساری با عنوان ملت ایران عاشورایی است، معنویت انقلاب و نظام اسلامی را سبب ناکارآمدی تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: معنویت انقلاب پاشنه آشیل نظام اسلامی و دشمنان است و سبب شده تا توطئه‌های آنان خنثی شود.

محمدی لائینی تاکید کرد: اگر از معنویت و انگیزه‌های الهی فاصله گیریم در مقابله با دشمن به مشکل برخواهیم خورد و در این موقع دیگر تجهیزات نظامی نیز کارساز نخواهد بود.

امام جمعه ساری یادآور شد: نباید اجازه دهیم روح معنویت در جامعه تضعیف شود و نباید اجازه دهیم عفاف و حجاب، مساجد و محافل مذهبی و فضا‌های مربوط به شهیدان کمرنگ شود.

وی ساخت مسجد و مهدیه را مهم، ولی استفاده کردن از آن را بسیار مهم‌تر دانست و گفت: انتظار داریم در بعد پایبندی به دین و داشتن روحیه انقلابی باید بیش از گذشته توجه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها