سخنگوی گردان‌های قدس:

مقاومت فلسطین موشک‌هایی دارد که هنوز رونمایی نشده‌اند

ابوحمزه در سخنانی اعلام کرد که مقاومت فلسطین موشک‌هایی در اختیار دارد که در شرایط محاصره نوارغزه تولید شده‌اند و هنوز رونمایی نشده‌اند.
کد خبر: ۴۶۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ - 13July 2021

مقاومت فلسطین موشک‌هایی در اختیار دارد که هنوز رونمایی نشده‌اند

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ابوحمزه» سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: سامانه گنبد آهنین در مقابل موشک‌های مقاومت شکست خورد. گروه‌های مقاومت در نبرد شمشیر قدس با تاکتیک‌های خود توانستند بر سامانه گنبد آهنین غلبه کنند.

وی با بیان این مطلب افزود: موشک‌های مقاومت از شهرک‌های اطراف غزه عبور کرد و شهر‌های تل‌آویو، هرتزلیا، نتانیا و بئرالسبع در عمق اراضی اشغالی فلسطین را هدف قرارداد. ما در نبرد شمشیر قدس دستاورد‌های نظامی بزرگی کسب کردیم.

ابوحمزه در ادامه گفت: موشک‌هایی که در نبرد شمشیر قدس به کار گرفته شد همگی تولید صنعت نظامی گردان‌های قدس بود که در شرایط محاصره نوار غزه ساخته شده است. ما موشک‌هایی در اختیار داریم که هنوز از آن‌ها رونمایی نکرده‌ایم.

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه ۹۰ درصد موشک‌های مقاومت را رهگیری و منهدم کرده است، دروغی بیش نیست. شلیک همزمان و گسترده موشک‌ها که گاهی به ۱۰۰ عدد می‌رسید، توانایی و کارایی گنبد آهنین را به‌شدت کاهش داده بود.

ابوحمزه اعلام کرد: در نبرد شمشیر قدس تاکتیک‌هایی به کار گرفته شد که در نبرد بنیان مرصوص استفاده نشده بود، اما همان نتایج را به همراه داشت.

رژیم صهیونیستی ۲۰ اردیبهشت حمله به نوار غزه را آغاز کرد، تجاوزی که ۱۲ روز به طول انجامید، اما با واکنش قاطعانه گروه‌های مقاومت فلسطین مواجه شد. شاخه نظامی جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی طی این ۱۲ روز با استفاده از صد‌ها موشک و راکت از نوع پیشرفته و تغییر تاکتیک جنگی خود اقدام به پاسخگویی به حملات صهیونیست‌ها کردند و بنا بر اعلام منابع اشغالگران بیش از ۱۲ هزار راکت و موشک، اراضی اشغالی فلسطین را هدف قرار دادند.

مقاومت قاطعانه گروه‌های فلسطینی باعث شد کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه با آتش بس موافقت کند.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها