جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی:

نسل امروز افسران ارتش از نسل دوران دفاع مقدس توانمندتر هستند

جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه نسل امروز افسران ارتش از نسل دوران دفاع مقدس توانمندتر هستند گفت: این نسل هم پشتوانه تجربیات دفاع مقدس را در اختیار دارند و هم از تجهیزات و تخصص بیشتری برخوردارند.
کد خبر: ۴۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ - 21May 2015

نسل امروز افسران ارتش از نسل دوران دفاع مقدس توانمندتر هستند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، همایش شهید صیاد الگوی ماندگار با حضور امیر سرتیپ صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، امیر سرتیپ سید حسام هاشمی جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی و جمعی از دانشجویان دانشگاه افسری ارتش و خانواده شهید صیاد شیرازی صبح امروز در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء برگزار شد.

در این مراسم امیر هاشمی با ذکر خاطراتی از شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: اگر امروز مسئولین و دیپلمات های ما در عرصه جهانی حرفشان شنیده می شود به خاطر از خود گذشتگی شهدای ما در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: نسل امروز افسران ارتش از نسل دوران دفاع مقدس توانمندتر هستند چرا که هم پشتوانه تجربیات دفاع مقدس را در اختیار دارند و هم از تجهیزات و تخصص بیشتری برخوردارند.

هاشمی در ادامه بیان داشت: نیازی به تعریف و توصیف خصوصیات شهید صیاد شیرازی توسط امسال بنده نیست چرا که مقام معظم رهبری بارها درباره خصوصیات ایشان صحبت کرده اند.

وی گفت: آنچیزی که شهید صیاد را از دیگران متمایز می کرد اخلاص در عمل و دین داری ایشان بود.

جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با اشاره به دورنگری این شهید بیان داشت: با اهتمام شهید صیاد شیرازی ما آموزش های مردمی را از شهریورماه 58 در اصفهان آغاز کردیم در حالی که سازمان بسیج در آذر ماه این سال شروع به فعالیت کرد.

وی یکی از دغدغه های شهید صیاد شیرازی را توجه به دانشجویان افسری دانست و اظهار داشت: این شهید زمانی که مقام معظم رهبری به عنوان نماینده امام در شورای انقلاب حضور داشتند به ایشان پیشنهاد دادند تا دو هزار نفر از برادران پاسدار را برای آموزش به دانشگاه افسری بفرستند.

هاشمی ادامه داد: ایشان پس از اینکه به فرماندهی نیروی زمینی منصوب شدند در ایام عید نوروز دانشجویان افسری ارتش را به مناطق جنگی می برد تا با شرایط آشنا شوند.

لازم به ذکر است در این مراسم داماد این شهید بزرگوار نیز به ذکر خاطراتی از این شهید پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها