معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر:

تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاسیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس ارزشمند بود

«ایرانی» تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاسیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را بسیار ارزشمند خواند و گفت: اگر بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس نبود، معلوم نبود که برای آیندگان چه چیزی برای ارائه داشتیم.
کد خبر: ۴۶۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ - 02August 2021

تدبیر رهبر معظم انقلاب در تاسیس بنباد حفظ آثار  دفاع مقدس بسیار ارزشمند استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «محمدتقی ایرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش می‌کند که مشعل نام شهدا و رزمندگان روشن بماند.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر ظرفیت معنوی بالایی دارد گفت: این استان در طول تاریخ ایثار، مقاومت، فرهنگ و شهادت در آن پررنگ بوده است که با این سابقه همچنان می درخشد بوشهر مرکز مقاومت و شهادت است و آرمان های شهدا در شهر همچنان زنده است. ما نمیتوانیم آثار و برکات شهدا را به تصویر بکشیم.

ایرانی بر لزوم ثبت و ضبط خارات شهدا اشاره کرد و افزود: هر چه در توان داریم باید در راه شهدا کار کنیم. در این میان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راه شهدا با عشق و توان کار می کند تا راه شهدای گم نشود. تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاسیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را بسیار ارزشمند خواند و گفت: اگر بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس نبود معلوم نبود که برای آیندگان چه چیزی برای ارائه داشتیم.

وی با بیان اینکه شهدا را نباید انحصاری کنیم، اظهار داشت: رزمندگان اسوه هایی هستند که نباید فراموش شوند. شهدا سرمایه هایی هستند که نباید بگذاریم غبار فراموشی بر روی چهره آنها بنشیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار