استاندار کرمانشاه:

آزادگان، اسوه‌های مقاومت و ایثار هستند

«بازوند» گفت: آزادگان سرافراز، اسوه‌های مقاومت و ایثار هستند که با از خودگذشتگی و فداکاری برای سربلندی ایران اسلامی و امنیت و آرامش مردم رنج و مشقت‌های بسیاری را تحمل کردند.
کد خبر: ۴۷۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷ - 23August 2021

آزادگان، اسوه‌های مقاومت و ایثار و شهدای زنده و چشم و چراغ مردم هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در مراسم تجلیل از کارکنان آزاده و ایثارگر استانداری و فرمانداری‌های استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس از آزادگان سرافراز میهن به عنوان الگوهای بی بدیل صبر و قهرمانان شجاع و با ایمان نام برد و اظهار داشت: این عزیزان با اعتقاد به تحقق وعده الهی با تحمل سختی های بسیار برای آرامش و امنیت کشور فداکاری و ایثار داشتند. امروز وظیفه داریم روایت شجاعت و رشادت آزادگان را بیش از گذشته برای جوانان تشریح و تبیین کنیم.

وی افزود: ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به کشور رویدادی بزرگ، حماسی و تاریخی و یادآور زندگی قهرمانانی است که با تأسی از مکتب عاشورا و با تکیه بر نیروی ایمان و با اراده قوی ضمن حفظ انسجام و وفاق برای دفاع از این آب و خاک مشقت و سختی بسیاری را در تحمل کردند. رسیدگی به مشکلات این عزیزان برای همه مدیران باید اولویت باشد زیرا آزادگان سند افتخار ایران اسلامی هستند.

 استاندار کرمانشاه گفت: آزادگان در زندان های سخت دشمن بعثی شرایط دشواری را سپری کردند و طبعاً به دلیل اینکه سال ها در اسارت بوده اند، فرصت های اداری مشابه ای نداشتند و الان نباید به دلیل وجود بروکراسی زمان بر کارهای اداری این عزیزان با موانعی روبرو شود که زندگی آزادگان را نیز دچار مشکل کند، به همین دلیل همه مسوولین ضمن تسریع در انجام امور روند رسیدگی به کارهای کارکنان آزاده و ایثارگر را نیز تسهیل کنند.     

بازوند گفت: آزادگان سرافراز، اسوه‌های مقاومت و ایثار و شهدای زنده و چشم و چراغ مردم هستند که با از خودگذشتگی و فداکاری برای سربلندی ایران اسلامی و امنیت و آرامش مردم رنج و مشقت های بسیاری را تحمل کردند.

اولین گروه از آزادگان سرافراز اسلام در تاریخ ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ از طریق مرز خسروی شهرستان قصرشیرین استان کرمانشاه وارد کشورمان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار