مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی جشنواره «فانوس» در کرمان

خواب‌بینا از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی پنجمین دوره جشنواره ملی «فانوس» به مدت ۱۰ روز خبر داد.
کد خبر: ۴۷۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ - 23August 2021

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی جشنواره «فانوس» در کرمان«امیر رضا خواب بینا» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی پنجمین دوره جشنواره ملی «فانوس» ویژه تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه ایثار و شهادت، به مدت ۱۰ روز تمدید شد.

وی افزود: پس از برگزاری مراسم اختتامیه و اهداء هدایا به برگزیدگان استانی، آثار برتر جهت رقابت در سطح ملی به دبیرخانه کشوری در مشهدالرضا (ع) ارسال می‌شوند.

محور‌های جشنواره فانوس نیز شامل شهیدان والامقام، جانبازان و آزادگان سرافراز، رزمندگان و ایثارگران عزیز، مدافعان وطن، مدافعان حرم، مدافعان سلامت، مجاهدان جهاد و مقاومت اسلامی و خانواده‌های معظم ایثارگران می‌شود.

خواب بینا ابراز داشت: شماره 09309250301 در پیام‌رسان‌های «ایتا» و «واتساپ» و یا شماره مستقیم  03432724148 جهت ارتباط با دبیرخانه جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های مختلف هنر‌های نمایشی، تجسمی، موسیقی و سرود، تلویزیونی و سینمایی، نمایش و پادکست رادیویی و بخش آزاد، به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در کرمان، ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها