به مناسبت سالروز شهادت شهید اندرزگو منتشر شد؛

پیش‌بینی عجیب شهید اندرزگو از آینده انقلاب اسلامی + فیلم

همسر شهید اندرزگو با بیان خاطره‌ای به شرح پیش‌بینی عارفانه شهید «علی اندرزگو» درباره آینده انقلاب اسلامی پرداخت.
کد خبر: ۴۷۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۰ - 25August 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید «سید علی اندرزگو»، روحانی و مجاهد مبارز سده معاصر بود که توانست در مبارزه با رژیم طاغوت و برپایی نهضت اسلامی نقش مهمی ایفا کند و موانع مهمی را از پیش‌ روی انقلاب اسلامی ایران بردارد و این نهضت مقدس را در آستانه پیروزی قرار دهد.

این روحانی انقلابی در تبلیغ اسلام ناب، چهره‌ای فعال و تأثیرگذار داشت و در مبارزه با رژیم طاغوت‌ و برپایی نهضت اسلامی، مبارزی کم‌نظیر بود. این مجاهد راه حق، توانست در تاریک ‏ترین عصر اختناق با برقراری اتحاد در میان صف مبارزان و مخالفان رژیم طاغوت به نهضت اسلامی در مسیر پیروزی یاری رساند.

به مناسبت سالروز شهادت شهید اندرزگو در روز دوم شهریور ۱۳۵۷، فیلمی منتشر شده است که در آن همسر شهید در رابطه با پیش‌بینی عجیب شهید اندرگو از آینده انقلاب اسلامی خاطره‌ای را نقل می‌کند. خاطره همسر شهید در این فیلم به شرح زیر است:

پیش‌بینی عجیب شهید اندرزگو از آینده انقلاب اسلامی

«یک زمانی کارتر (رئیس جمهور سابق آمریکا) همراه با زن خود داشت به ایران می‌آمد. به شهید گفتم چرا کاری نکردی؟ شما گفتی می‌خواهم شش ماه زحمت بکشم و ان‌شاءالله پهلوی را از بین می‌برم. پس چه شد؟ دوباره آمریکایی‌ها به ایران آمدند.

گفت: پهلوی یا به دست من از بین می‌رود یا با خون من.

سپس آتش قلیان و یک زغال سرخ را روی دستانش گذاشت و به من گفت دین مردم در آخرالزمان مثل این زغال می‌ماند که من چقدر بتوانم این آتش را تحمل کنم. زغال را کف دستانش گرفت.

از او پرسیدم که دستانت نمی‌سوزند؟

گفت: بدن من به آتش جهنم نمی‌سوزد. سپس گفت دو سال اول انقلاب تمام ملت ایران مورد امتحان خداوند قرار می‌گیرند. پس از آن کسی به نام «سید علی» می‌آید و رئیس جمهور می‌شود.

پس از آن به او گفتم «سید علی» که خود شما هستی. خود شما می‌خواهی رئیس جمهور بشوی.

گفت: نه؛ آن موقع من نیستم. کس دیگری است، می‌آید و رئیس جمهور می‌شود و بعد از گذشت چند سال حضرت مهدی (عج) ظهور می‌کنند. این حرف برای من بسیار تکان‌دهنده بود.

پس از آنکه آیت‌الله خامنه‌ای رئیس جمهور شدند، من این خاطره را برای فرزندانم تعریف کردم و آن‌ها هم این خاطره را برای ایشان نقل کردند.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار