سخنگوی «نجباء» عراق:

سکوت دولت «بغداد» در قبال تجاوز‌های ترکیه خطرناک است

«الشمری» ضمن محکومیت حملات نظامی ترکیه به شمال این کشور، گفت: سکوت دولت بغداد در قبال تجاوز‌های ترکیه خطرناک است.
کد خبر: ۴۷۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ - 09September 2021

سکوت دولت «بغداد» در قبال تجاوز‌های ترکیه خطرناک استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الفرات نیوز، «نصر الشمری» سخنگوی جنبش «نجباء» عراق در واکنش به عملیات‌های نظامی ترکیه در شمال این کشور، اظهار داشت: نظامیان ترکیه تنها در ماه آگوست موجب کشته شدن ۲۶ نظامی و غیر نظامی عراقی شده‌اند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در ادامه نیز تصریح کرد: اقدامات تجاوزکارانه ترکیه در شمال عراق در حالی انجام می‌شود که شاهد سکوت خطرناک دولت بغداد در این زمینه هستیم.

پیشتر هم «عبدالخالق العزاوی» عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق به اقدامات اخیر ترکیه در شمال این کشور واکنش نشان داد. وی گفت: یورش ترکیه به شمال عراق باب دخالت‌های منطقه‌ای در امور داخلی عراق را می‌گشاید.

عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق در ادامه سخنان خود تصریح کرد: یورش ترکیه به شمال عراق نگرانی ما را برانگیخته است. این اقدامات ترکیه به حاکمیت ملی عراق لطمه می‌زند.

این عضو پارلمان عراق در ادامه اظهارات خود تأکید کرد: وضعیت عراق و چالش‌های آن ایجاب می‌کند که وزارت خارجه با بکارگیری مسیر دیپلماسی از طریق سازمان‌های بین‌المللی برای توقف یورش ترکیه به شمال عراق تلاش کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار