رئيس مجمع عالی بسیج تربت حیدریه:

تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج گامی در جهت رفع مشکلات جامعه است

«هاشمی» گفت: رویکرد هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج تحول‌گرایی در بسیج و استحکام‌بخشی نقش مؤثر بسیج در مسایل مختلف شهرستان است، لذا این هیئت‌ها قادر به شناسایی آسیب‌ها و معضلات هستند تا با ارائه راهکارها و کار کارشناسی شده بخش مهمی از مشکلات در داخل مرتفع شود.
کد خبر: ۴۷۸۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ - 18September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، «سیدعلی هاشمی» رئيس مجمع عالی بسیج شهرستان تربت حیدریه امروز در نخستین اجلاسیه مجمع عالی بسیج این شهرستان اظهار داشت: در هرکجا که بسیج و روحیه بسیجی و جهادی با علم و عمل همراه بود فعالیت‌های شگفت‌انگیزی رقم خورد که نمونه بارز آن را می‌توان در حوزه‌های مختلفی نظامی، پزشکی، هسته‌ای، علمی و سازندگی مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: کسانی که تا دیروز پیوستن ایران به اجلاس شانگهای و رفع تحریم‌ها را به موانعی همچون FATF گره می‌زدند امروز به وضوح می‌بییند که چگونه یک دولت مردمی و انقلابی با روحیه جهادی به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای در این سازمان عضو می‌شود.

رییس مجمع عالی بسیج تربت حیدریه بیان کرد: ارزش‌های اخلاقی و اسلامی تمام‌شدنی نیست و امروز بشر به آنها نیاز دارد، لذا عدالت، مبارزه با فساد، استقلال، عزت ملی، سازندگی و سبک زندگی ایرانی اسلامی از مهمترین ارزش‌های جامعه اسلامی به شمار می‌رود که باید در گام دوم انقلاب نیز توجه ویژه‌ای به آن داشت.

هاشمی تحقق همه اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی را برقراری عدالت اخلاقی در جامعه دانست و گفت: برقراری عدالت اخلاقی یکی از نیازهای اساسی جامعه اسلامی است تا بر اساس آن عدالت اجتماعی، اقتصادی نیز شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را بر مدار علم و پژوهش قرار داده‌اند، افزود: بر همین اساس لزوم تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج احساس شد و نزدیک به ۱۸ هیئت اندیشه‌ورز با عضویت ۲۰۰ نفر از نخبگان علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رسانه‌ای در مجمع عالی بسیج شهرستان تربت حیدریه نیز تشکیل شده است.

رییس مجمع عالی بسیج تربت حیدریه خاطرنشان کرد: رویکرد هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج تحول‌گرایی در بسیج و استحکام‌بخشی نقش مؤثر بسیج در مسایل مختلف شهرستان است، لذا این هیئت‌ها قادر به شناسایی آسیب‌ها و معضلات هستند تا با ارائه راهکارها و کار کارشناسی شده بخش مهمی از مشکلات در داخل مرتفع شود.

بسیج یک جریان نیست، بلکه یک تفکر است

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در ادامه این اجلاسیه ابراز داشت: بسیج یک جریان نیست که با جریانی روی کار بیاید و با جریان دیگر از افق و جایگاه خود دور شود، بلکه بسیج یک تفکر است که باید در لایه‌لایه‌های اجتماع نفوذ و با قدرت پیش برود. بسیج یاری‌گر همه دولت‌ها بوده و هست، چون منتخب مردم هستند اما مطالبه‌گر هم هست چرا که بسیج زائیده توانمندی و حضور مردم در عرصه‌های انقلاب است.

وی افزود: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار ما می‌توانیم را همچون امام عظیم الشان بیان کردند و در بیانیه گام دوم انقلاب هم نیز پیشرفت علمی را محور اصلی اعلام کردند، لذا اتصال بدنه اقشار بسیج با روحیه ولایتمداری و ولایت‌پذیری همراه با بدنه قدرت و ثروت و خلق ایده‌های ناب برای رفع موانع و برطرف شدن مشکلات راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار