مردم بحرین در منامه علیه آل خلیفه تظاهرات کردند

مردم بحرین با برگزاری تظاهرات در شهر «منامه» ضمن سر دادن شعار‌هایی علیه آل خلیفه حمایت مجدد خود از شیخ عیسی قاسم را اعلام کردند.
کد خبر: ۴۷۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ - 20September 2021

مردم بحرین در منامه علیه آل خلیفه تظاهرات کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از صوت المنامه، مردم بحرین بار دیگر دست به برگزاری تظاهرات علیه آل خلیفه زدند. این تظاهرات در شهر منامه، پایتخت بحرین برگزار شد. بحرینی‌ها در این تظاهرات شعار‌هایی را علیه آل خلیفه سر دادند.

بر اساس این گزارش، شرکت‌کنندگان در تظاهرات مذکور اعلام کردند که تا زمان برآورده شدن خواسته‌ها و مطالباتشان به برگزاری تظاهرات علیه آل خلیفه ادامه می‌دهند. تظاهرات کنندگان همچنین با سر دادن شعار‌هایی حمایت خود از شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی در بحرین را اعلام کردند.

چند روز پیش نیز مردم بحرین با برگزاری تظاهراتی در شهر «سنابس» اقدام آل خلیفه در امضای توافقنامه عادی سازی با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کردند. از سوی دیگر، معترضان بحرینی همچنین با سر دادن شعار‌هایی علیه آل خلیفه خواستار آزادی فوری زندانیان سیاسی در این کشور شدند. بحرینی‌ها تأکید کردند که زندانیان سیاسی باید بدون قید و شرط آزاد شوند.

پیشتر جمعیت الوفاق بحرین به تعیین سفیر آل خلیفه در تل‌آویو واکنش نشان داده بود. در همین راستا، شیخ حسین الدیهی، معاون دبیرکل جمعیت بحرین گفت که خالد یوسف الجلاهمه سفیر بحرین در تل‌آویو تنها نماینده خود و کسی است که او را اعزام کرده است.

الدیهی گفت: به الجلاهمه می‌گوئیم که تو تنها نماینده خود و کسی هستی که تو را اعزام کرده است و نماینده بحرین نیستی. معاون جمعیت الوفاق افزود: ملت بحرین از الجلاهمه مبرا بوده و او را به رسمیت نمی‌شناسند همچنان که رژیم اشغالگر را تا نابودی کامل این رژیم هرگز به رسمیت نخواهند شناخت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار