سومین مرحله از طرح ضربتی پلیس پایتخت با دستگیری 108 سارق اجرا شد

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 108 سارق در عملیات گسترده کارآگاهان پلیس تهران در شب گذشته خبرداد.
کد خبر: ۴۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ - 09June 2015

سومین مرحله از طرح ضربتی پلیس پایتخت با دستگیری 108 سارق اجرا شد

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس "، سردار حسین ساجدینیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از شناسایی دو ماهه، شب گذشته در یک عملیات گسترده و ضربتی، 108 نفر سارق را دستگیر کردند.
 
وی افزود: متهمان در قالب 19 باند، اقدامات مجرمانه انجام می دادند که از این تعداد 63 نفر کیف قاپ و زورگیر هستند؛ البته در بین دستگیر شدگان سارقان مسلح احشام، خودرو ، لوازم خودرو و سارقان منزل در غرب تهران نیز وجود دارد.
 
ساجدی نیا با بیان اینکه این عملیات، سومین مرحله از طرح پلیس در سال جاری است، گفت: همانگونه که به مردم قول دادیم در حوزه برخورد با سارقان، اقدامات موثری داشته و خواهیم داشت که در روز و یا ماه ها آینده این موضوع را دنبال خواهیم کرد.
 
به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، علاوه بر برخورد با سارقان پلیس برخورد با معضلات منکراتی و ضداخلاقی را نیز در دستور کار  قرار داده است.
 
رئیس پلیس پایتخت به بازرسی از 600 واحد صنفی در رابطه به مالخرها و نیز کشف 2 کامیون قطعات یدکی در این رابطه اشاره کرد.
 
وی درباره تمهیدات پلیس تهران برای ماه مبارک رمضان، گفت: امسال نیز همچون دو سال گذشته، طرح "افطار تا سحر" برای سینماهای پایتخت به اجرا در می آید البته سینماداران برای امنیت بیشتر باید ضمن هماهنگی با پلیس اماکن، مجوزهای لازم را اخذ کننده تا بتوانند در این ایام به غیر از لیالی قدر، اکران فیلم را در دستور کار خود قرار دهند.
 
این مقام ارشد انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: درمورد اماکن به خصوص فروشندگان و پزندگان دستورالعملهایی در دست تهیه است که به آنها ابلاغ خواهد شد و این اماکن میتوانند طبق این دستورالعملها تا نیم ساعت قبل از سحر به فعالیت خود ادامه دهند.
 
ساجدی نیا درباره برخورد با روزه خواران نیز، با اشاره به فعال بودن گشت های پلیس در سطح شهر، گفت: انتظار است که شهروندان در صورت مشاهده روزه خواری تذکر دهند البته اگر پلیس نیز موردی ببیند، برخورد خواهد کرد.
 
رئیس پلیس پایتخت درباره امنیت تفرجگاه ها، تصریح کرد: هر ساله در سه ماهه تابستان تا 31 شهریور ماه، برنامه ویژهای برای تفرجگاهها داریم البته بین پلیسهای تخصصی تقسیم کار شده تا امنیت بیشتری در تفرجگاه برقرار شود.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر حضور بسیجیان برای امنیت تفرجگاه ها، بیان داشت: پلیس در این اماکن حاضر است و بسیجیان حضوری ندارند.
 
این مقام ارشد انتظامی، امنیت شهر تهران را خوب ارزیابی و تصریح کرد: مردم به راحتی میتوانند تردد کنند و اگر جایی مشکلی دیده شود، حضور پلیس پررنگتر است.
 
ساجدی نیا به اجرای طرحهای پاکسازی پارکها از معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت: جمعآوری معتادان در دستور کار است تا مردم آرامش بیشتری داشته باشند.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر فروش آزادانه سیانور در ناصرخسرو، گفت: این موضوع را ندیدهام و نمیتوانم نظری بدهم.
 
رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اظهارات "اسماعیل کوثری" مبنی بر دستگیری اخلالگران در مراسم سخنرانی رئیسجمهور در حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: ما در این موضوع هیچ دستگیری نداشتیم.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوال دیگری در مورد وجود شیء نورانی در آسمان گفت: در این مورد خبری ندارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار