در حملات جنگنده‌های روسی و سوریه؛

پنج عضو گروه تروریستی «جبهه النصره» در حومه «حلب» به هلاکت رسیدند

به دنبال حملات هوایی جنگنده‌های روسی و سوری به مواضع «جبهه النصره» در حومه شمالی «حلب» پنج عضو این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۴۸۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ - 26September 2021

پنج عضو گروه تروریستی «جبهه النصره» در حومه «حلب» به هلاکت رسیدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری سانا، سلسله عملیات‌های مشترک ارتش‌های سوریه و روسیه علیه مواضع تروریست‌های تکفیری در نقاط مختلف سوریه همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های سوری و روسی امروز یکشنبه مواضع تروریست‌های تکفیری جبهه النصره در منطقه «براد» واقع در حومه شمالی استان حلب را هدف حملات شدید خود قرار دادند.

به دنبال حملات جنگنده‌های سوری و روسی به مواضع جبهه النصره در حومه حلب پنج عضو این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند. در جریان این حملات همچنین چهار عضو جبهه النصره به شدت زخمی شدند.

این درحالی است که پیشتر در پی توافق میان ارتش سوریه و افراد مسلح در درعا، نیرو‌های ارتش سوریه پرچم این کشور را بر فراز شهر «المزیریب» در حومه غربی درعا برافراشتند. درحال حاضر نیرو‌های ارتش سوریه برای تثبیت امنیت و ثبات در شهر مذکور مستقر شده اند. چندی پیش نیز نیرو‌های ارتش سوریه طی توافق با بزرگان عشایر منطقه و با میانجیگری روسیه، وارد شهرک «الیادود» در استان درعا شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار