مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر:

آیت‌الله «حسن‌زاده آملی» مشتاق زیارت قبور مطهر شهدا بود

«اسماعیلی» با اشاره به ابعاد شخصیتی عالم ربانی آیت‌الله «حسن‌زاده آملی» گفت: آیت‌الله «حسن‌زاده آملی» مشتاق زیارت قبور مطهر شهدا بود.
کد خبر: ۴۸۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ - 28September 2021

آیت‌الله «حسن‌زاده آملی» مشتاق زیارت قبور مطهر شهدا بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «علی اکبر اسماعیلی» مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر امروز در برنامه «مهمانی لاله‌ها» در مجتمع مسکونی شهدای مدافع حرم بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا انسان های ویژه‌ای هستند که وارد بهشت می شوند و خداوند عنایت خاصی به آنها دارد. کرامت شهدا از خود خداوند است. شهادت مصداق «احلی من العسل» است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به ابعاد شخصیتی عالم ربانی آیت‌الله «حسن‌زاده آملی» افزود: آیت‌الله «حسن‌زاده آملی» مشتاق زیارت قبور مطهر شهدا بود.

اسماعیلی با بیان اینکه دفاع مقدس برای انقلابی که تازه به وجود آمده بود همانند گنجی بود که از جانب خداوند عنایت شده بود خاطرنشان کرد: دفاع مقدس روحیه جهاد و شهادت را در بین مردم ترویج داد. روحیه جهاد و اسلام را دفاع مقدس در جامعه پابرجا کرد و ریشه انقلاب اسلامی در بین مردم ریشه دواند. نتیجه معنویت در دفاع مقدس مدافعان حرم می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار