سرتیپ دوم خلبان امیر محمد بخشنده:

بی تردید دو کشور ایران و روسیه از ظرفیت های زیادی برای تعامل برخوردار می باشند

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری گفت:امید است حضور اولین هیأت محترم در این دانشگاه نیز زمینه توسعه همکاری های دوجانبه علمی و نظامی را فراهم سازد.
کد خبر: ۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴ - 20October 2013

بی تردید دو کشور ایران و روسیه از ظرفیت های زیادی برای تعامل برخوردار می باشند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرتیپ دوم خلبان امیر محمد بخشنده فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری طی سخنانی ضمن عرض خیرمقدم به فرمانده کل نیروی هوایی فدراسیون روسیه به تشریح برنامه ها و فعالیت های آموزشی دانشجویان دانشگاه شهید ستاری در طول تحصیل پرداخت و اظهار داشت: بی تردید دوکشور دوست و برادر، ایران و روسیه به عنوان کشورهای تأثیرگذار در سطح منطقه و جهانی از ظرفیت های زیادی برای همکاری و تعامل سازنده برخوردارند.

محمد بخشنده با بیان پیشینه چندین دهه تعاملات سازنده فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و نظامی میان ایران و روسیه گفت: نشانه وجود زمینه مساعد در توسعه همکاری ها در دو کشور وجود دارد. امید است حضور اولین هیأت محترم در این دانشگاه نیز زمینه توسعه همکاری های دوجانبه علمی و نظامی را فراهم سازد.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری دانشگاه هوایی شهید ستاری را به عنوان قلب تپنده آموزشی و پژوهشی نهاجا عنوان کرد و ابراز داشت: این دانشگاه مأموریت تربیت و آموزش کادر افسری مورد نیاز نیروی هوایی در تخصص های پروازی، فنی-مهندسی و مدیریتی را برعهده دارد. افزون براین فعالیت موثر، این دانشگاه در آموزش افسران در مقطع تحصیلات تکمیلی و انجام پژوهش های نظری و صنعتی مورد نیاز ارتش نقش موثری در پیشبرد اهداف علمی و توسعه فناورانه ارتش و تأمین امنیت و اقتدار هوایی جمهوری اسلامی را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: این دانشگاه برای اجرای موثر این مأموریت با بهره گیری از نظام آموزشی کارآمد، موثرترین روش های آموزشی دانش و مهارت های تخصصی و کابردی موردنیاز را به دانشجویان ارائه می دهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار