فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خبر داد:

اعزام چهار هزار دانش‌آموز صومعه‌سرا به راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با اشاره به اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور، اظهار داشت: مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور با خون پاک شهدا، مقدس و متبرک شده است.
کد خبر: ۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۳ - 20October 2013

اعزام چهار هزار دانش‌آموز صومعه‌سرا به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گیلان، عاشوری فرمانده سپاه ناحیه صومعهسرا با بیان اینکه مناطق عملیاتی کشور جایگاهی برای آشتی دلهای انسان با خداوند متعال است، تصریح کرد: خاک مناطق جنگی کشور تأثیر ماندگار و بسیار معنوی بر روح و روان مشتاقان خود دارد.


وی در ادامه افزود: تمام عملیاتها و نقشههای شوم دشمنان در قالب تحرکات سخت نظامی با تدبیر و مقاومت ایثارگران و رزمندگان در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور خنثی شده است.


عاشوری بزرگترین هدف رزمندگان در دفاع از خاک کشور را پایدار نگهداشتن ارزشها و باورهای نظام و انقلاب عنوان کرد و با تاکید بر اینکه فضای معنوی حاکم بر مناطق عملیاتی کشور به دلیل دلدادگی و عشقورزی شهدا و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی ایجاد شده است، تصریح کرد: این شور و عشق معنوی پس از گذشت سالها هنوز در خاک این سرزمین احساس میشود.


وی ادامه داد: راهیان نور فرصت مغتنمی برای دلدادگی به شهدا و ارتقای روحیه معنوی افراد است.
 

فرمانده سپاه ناحیه صومعهسرا با اعلام اعزام بالغ بر چهار هزار نفر از دانشآموزان صومعهسرا به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور تا پایان سال جاری یادآور شد: امروز 226 نفر از این دانشآموزان پسر در مقطع متوسطه از مدارس بخش تولمات صومعهسرا اعزام شدهاند.


عاشوری، سومار، پیرانشهر و پاوه را از جمله مناطق عملیاتی غرب کشور برای بازدید دانشآموزان صومعهسرا برشمرد و خاطرنشان کرد: مرحله بعدی اعزامها از تاریخ 13 آبان آغاز میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار