فرآورده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سرمایه گذاری فیلم سینمایی "ثارلله" از سوی اصحاب الحسین (ع) انجام می‌شود

کارگردان فیلم سینمایی «ثارالله» گفت: این فیلم در بخش خصوصی تولید و هزینه های آن توسط خیرین و محبان امام حسین (ع) تامین می‌شود.
کد خبر: ۴۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵ - 15June 2015

سرمایه گذاری فیلم سینمایی

مجتبی فرآورده تهیه کننده، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «ثارالله» در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس اظهار داشت: نگارش «فیلم نامه» فیلم سینمایی ثارالله با موضوع سفر امام حسین (ع) از شهر مکه تا کربلا به مراحل پایانی خود نزدیک شده و به زودی فیلم در مرحله پیش تولید قرار می گیرد.  

وی افزود: این فیلم در بخش خصوصی تولید و هزینه های آن توسط خیرین و محبان امام حسین (ع) تامین میشود. عوامل فیلم خیمه ای با عنوان اصحاب الحسین برپا کرده و از خیرین خواسته اند با پیوستن به این خیمه کمک های مالی خود را برای تولید فیلم اهدا کنند. در خبرها از آقای فرهاد کی نژاد به عنوان سرمایه گذار نام برده شد که این خبر درست نیست و ایشان فقط به عنوان مجری طرح با ما همکاری دارد.

وی با اشاره به طولانی بودن زمان پیش تولید و تولید این فیلم ادامه داد: کار فوق العاده سنگینی در پیش رو داریم و با توجه به حساسیت موضوع لازم است که دقت بسیار زیادی انجام شود. احتمالا این فیلم برای جشنواره سی و چهارم آماده نخواهد شد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد مشارکت در تولید این فیلم و حضور در خیمه اصحاب الحسین از طرف عوامل فیلم به مراکز دولتی ارائه شده و نهادهای دولتی هم می توانند به عنوان سرمایه گذار دراین فیلم سرمایه گذاری کنند اما به این معنا نیست که تولید این فیلم منوط به حضور مراکز دولتی باشد.

فرآورده ضمن اعلام محل فیلمبرداری فیلم در اطراف تهران ادامه داد: داستان این فیلم درباره هجرت امام حسین (ع) است و از شهر مکه آغاز و تا کربلا و عصر عاشورا ادامه پیدا می کند. هجرت امام حسین (ع) از شهر مکه و همراهی با کاروان امام حسین(ع) در طول مسیر از مکه تا کربلا از جمله بخش هایی است که در سینما و تلویزیون و بیان داستان های عاشورایی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

طبق اخبار منتشر شده برخی ازعوامل فیلم به شرح زیرخواهند بود؛ حمید خضوعی ابیانه مدیر فیلمبرداری، حمید قدیریان مدیر هنری، محمدرضا مویینی تدوین، سعید ملکان طراح چهره پرداز، هادی اسلامی طراح جلوه های بصری و اسماعیل قدیریان طراح جلوه های میدانی، طراح جنگ و بدلکاری ارشا اقدسی، طراح نام نوشت مسعود نجابتی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان علیرضا سبزواری، مدیر تدارکات مسعود شرفی کیا، مدیران تولید بهرام صابری و رضا زنجانیان، مجری طرح و سرمایه گذار فرهاد کی نژاد، طراح کانسپت سهیل دانش اشراقی.
 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار