امام جمعه روانسر:

نیروی انتظامی ارمغان آور آرامش و عدالت است

ماموستا مُلا «محمدی» گفت: نیروی انتظامی ارمغان آور آرامش و عدالت است و در دفاع از دستاوردهای انقلاب نقش بی‌بدیلی دارد.
کد خبر: ۴۸۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ - 09October 2021

یروی انتظامی ارمغان آور آرامش و عدالت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا مُلا «سید محمد محمدی» امام جمعه شهرستان روانسر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان روانسر برگزار شد اظهار داشت: نیروی انتظامی نیاز جامعه است و همه اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تاکید دارند.

ماموستا مُلا سید «محمد محمدی» افزود: نیروی انتظامی ارمغان آور آرامش و عدالت است و در دفاع از دستاوردهای انقلاب نقش بی بدیلی دارد.

وی با بیان اینکه امنیت مبنای تصمیم گیری و برنامه ریزی برای آینده است، تصریح کرد: استقرار نظم و امنیت و آسایش عمومی و برخورد با هنجارشکنان از مهمترین رسالت های این نیرو است.

سرهنگ «ایمان مرادی» فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان روانسر نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی، یاد و خاطره شهدای ناجا را گرامی داشت و گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا دلاورمردان این نیرو گوشه ای از فعالیت های خود را به نمایش بگذارند.

فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان روانسر افزود: نیروی انتظامی با تنوع ماموریت‌ها توانسته رضایت فرمانده کل قوا را جلب کند که این موضوع بزرگترین مدال افتخار برای این نیرو است اعتماد مردم به پلیس را مهمترین سرمایه نیروی انتظامی عنوان کرد. 

در پایان این مراسم از تعدادی از پرسنل ساعی و تلاشگر نیروی انتظامی روانسر قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار