مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی جوین:

الگویی بهتر از شهدا برای جوانان وجود ندارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی جوین گفت: جوانان جامعه اگر بخواهند برای خود الگو بیابند هیچ‌کس بهتر از شهیدان را نمی‌توانند پیدا کنند.
کد خبر: ۴۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ - 20June 2015

الگویی بهتر از شهدا برای جوانان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی یادواره شهدا در محله شمسآباد مسجد سلمان فارسی در جوین برگزار شد.

در این یادواره امامجمعه این شهرستان، معاون فرماندار، بخشداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، خانوادههای شاهد و ایثارگر، کشاورزان و آحاد مردم و سایر مسئولین ادارات و نهادها نیز حضور داشتند.

حجتالاسلام احمدی پناه مسئول دفتر نمایندگی ولیفقیه در جهاد کشاورزی این شهرستان پیرامون نقشآفرینی شهید در جامعه اسلامی و هدف و ویژگی والای شهیدان تصریح کرد: شهدا برای هدف بسیار مقدس و برای اعتلای کلمه لا اله الا الله شهید شدند.

وی افزود: جوانان جامعه اگر بخواهند برای خود الگو بیابند هیچکس بهتر از شهیدان را نمیتوانند بیابند و شهیدان پیامشان دعوت به راه خداست.

حجتالاسلام احمدی پناه عنوان کرد: شهیدان جاودانه هستند و آنچه آنها انجام دادند و تأثیرات جهاد آنان امروز نیز ماندگار شده است.

لازم به ذکر است این یادواره با تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران جهاد کشاورزی شهرستان جوین به پایان رسید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار