جنبش جهاد اسلامی:

اهالی الشیخ جراح قدس در خط مقدم دفاع از مقدسات قرار دارند

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسینی از پایداری و مقاومت اهالی الشیخ جراح قدس مقابل اقدامات و سیاست‌های صهیونیست‌ها تمجید کرد.
کد خبر: ۴۸۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ - 03November 2021

اهالی الشیخ جراح قدس در خط مقدم دفاع از مقدسات قرار دارندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه العهد، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری اظهار داشت: اهالی الشیخ جراح قدس در خط مقدم دفاع از مقدسات و مقابله با یهودی سازی قرار دارند.

«طارق عزالدین» در گفت‌وگو با خبرنگاران از مواضع اهالی الشیخ جراح مقابل دادگاه‌های صهیونیستی و مخالفت با اقدامات سازشکارانه تمجید کرد.

وی افزود: مردم ما در قدس در خط مقدم دفاع از سرزمین و مقدسات و مبارزه با سیاست‌های یهودی سازی قرار دارند. اهالی قدس در مقابله با طرح‌های اشغالگران برای سرکوب و شکنجه و آواره کردن فلسطینی‌ها پیشگام خواهند بود.

عزالدین ادامه داد: رژیم اشغالگر دست به هر اقدام و جنایتی که علیه ملت ما بزند آن‌ها عقب نخواهند نشست و از حق خود برای بازستانی سرزمینمان کوتاه نخواهند آمد.

وی در عین حال خون شهدای فلسطینی در مسجدالاقصی برای دفاع از سرزمین و مقدسات را گواهی بر جنایات رژیم اشغالگر برشمرد.

سخنگوی جهاد اسلامی همچنین افزایش تلاش‌های عربی و اسلامی برای حمایت از پایداری اهالی قدس در دفاع از مقدسات را خواستار شد.

عزالدین از تلاش تمام فلسطینی‌ها برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی تمجید کرد و تصمیم اهالی الشیخ جراح علیرغم تمام سیاست‌های فریبکارانه اشغالگران را یک اقدام ملی و دینی دانست که از گرایش این ملت به سرزمین و میهن خود نشات می‌گیرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار