نشست صمیمی دختران فعال فرهنگی گروه فراز با سردار «باقرزاده»؛

همه شهید نمی‌شوند ولی همه حیات دارند و ما می‌توانیم حیاتمان و زندگیمان مثل شهدا باشد

نشست صمیمی فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با جمعی از دختران فعال فرهنگی گروه فراز برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ - 03December 2021

همه شهید نمی‌شوند ولی همه حیات دارند و ما می‌توانیم حیاتمان و زندگیمان مثل شهدا باشدبه گزارش خبرنگار دفاع ‎پرس از اصفهان، سردار سرتیپ پاسدار «سیدمحمد باقرزاده» فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در نشستی صمیمی با جمعی از دختران فعال فرهنگی گروه فراز اظهار داشت: همه شهید نمی شوند ولی همه حیات دارند و ما میتوانیم حیاتمان و زندگیمان مثل شهدا باشد. باید تغییرات اساسی در بینش و نوع نگاهمان به زندگی و دنیا مثل شهدا باشد.

وی افزود: تلاش کنیم مانند شهدا بینش دین‌مدارانه داشته باشیم و کارخیر کنیم، عبادت کنیم، این دیدگاه خیلی از نگاه‌ها را عوض کرده و کشش‌ها را تغییر می دهد. اگر بینش تغییر کرد کشش نیز تغییر می کند و کوشش هم عوض می شود و نتیجه کوشش، رفتاری می شود.

وی همچنین به مسئله حیا اشاره کرد و از جمع حاضر تشکر و آنها را تشویق کرد که باید در مسیر فعالیتهای خود مسئله حیا را جدی بگیرند و به آن اهمیت دهند.

سردار «باقرزاده» معتقد گفت: یکی از مشکلات ما همین است که حیا را تضعیف کردند و بانوی جامعه ما اگر می خواهد نسل شهیدپرور تربیت کند باید حیای زنانه‌اش را حفظ کند، باید بچه های ما با حیا واکسینه شوند و اگر مسئله حیا در خانواده ها و جامعه از بین برود دچار مشکلات زیادی می شویم.

وی همچنین اضافه کرد: مطالعه خود را افزایش دهید. از دیدگاه صاحبنظران برای تغییر رفتار استفاده کنید و توصیه بزرگان دین را عملی کنید. اگر رفتار شما خوب باشد ،اثرگذار باشد، افراد جذب شما و گروه شما می شوند. نگاهتان به سیره پیامبر (ص) عاقلانه باشد، احساسی نباشد، بررسی کنید ببینید پیامبر (ص) و حضرت زهرا (س) در خانواده چگونه بودند، رفتارشان در اجتماع و در مقابل نامحرم چگونه بود. فاطمه (س) بهترین الگوی شما بانوان هست که مقامش بسیار بالاست که حضرت امام (ره) درباره این بانوی بزرگ فرمودند که «اگر فاطمه (س) مرد بود قطعا پیامبر می‌شد»، اما مشیت الهی این بود که ایشان زن و الگوی کاملی برای همه باشند.

وی گفت: در حوزه کار فرهنگی تداوم بخشیدن به کارها خیلی مهم است و اگر کاری را شروع می کنید تا به ثمر رساندن و رسیدن به اهداف و عملی شدن آنها نباید کار را رها کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار