نیایش شهدا نمونه بارز شهود عشق (2)/ مناجات نامه شهید عباسعلی تاشی:

پروردگارا من با امام خمینی میثاق بسته‌ام و به او وفادارم زیرا که او به اسلام و قرآن وفادار است

خدایا به محمد (ص) بگو که پیروانش حماسه آفریدند. به علی (ع) بگو که شیعیانش قیامت بپا کردند و به حسین (ع) بگو که خونش در رگها همچنان می‌جوشد. بگو از آن خونها سروها روئید. ظالمان سروها را بریدند اما باز هم سروها روئید و رشد کردند.
کد خبر: ۴۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ - 16July 2015

پروردگارا من با امام خمینی میثاق بسته‌ام و به او وفادارم زیرا که او به اسلام و قرآن وفادار است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، شهید "عباسعلی تاشی" از شهدای استان گلستان است. او فروردین ماه سال 1337 در بهشهر به دنیا آمد و 16 تیرماه سال 1365 در منطقه مهران در عملیات کربلای یک به شهادت رسید و در گلزار شهدای شهرستان گرگان به خاک سپرده شد.

گزیده ای از مناجات نامه پربارش را مرور می کنیم:

خدایا! ما با تو پیمان بسته بودیم که تا پایان راه برویم و بر پیمان خویش همچنان استوار ماندیم.

خدایا! های و هوی بهشت را می بینم چه غوغایی. حسین (ع) به پیشباز یارانش آمده. چه صحنه ای! فرشتگان ندا دهند که همرزمان ابراهیم، همراهان موسی، همدستان عیسی، همکیشان محمد(ص)، همسنگران علی (ع)، همفکران حسین(ع) و همگامان خمینی از سنگر کربلا آمده اند. چه شکوهی!

خدایا به محمد (ص) بگو که پیروانش حماسه آفریدند. به علی (ع) بگو که شیعیانش قیامت بپا کردند و به حسین (ع) بگو که خونش در رگها همچنان میجوشد. بگو از آن خونها سروها روئید. ظالمان سروها را بریدند اما باز هم سروها روئید و رشد کردند.

خدایا من با امام خمینی میثاق بسته ام و به او وفا دارم زیرا که او به اسلام و قرآن وفادار است.

خدایا جندالله را که با سوگند به ثارالله در لشکر روح الله برای شکست عدوالله و استقرار حزب الله که زمینه ساز حکومت جهانی بقیه الله است حمایت کن.

خدایا برای ولی ات حجته بن الحسن که دوردهایت بر او و پدرانش باد، در این زمان ولی و نگاهبان و یاور و راهنما و دیده بان باشی تا در سراسر زمین ات به اختیار استقرارش بخشی و دیرزمانی در آن کامرانش گردانی.

خدایا فرج آن امام همام را نزدیک بگردان و ما را از یاران و یاوران حضرتش قرار بده.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار