فرمانده پایگاه پنجم هوانیروز مشهد:

خودکفایی هوانیروز نتیجه اعتماد به توان داخلی‌ است

سرهنگ خلبان «عینی» گفت: امروز هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌گیری از کارکنان متخصص خود، توانسته‌ در حوزه‌های فنی، آموزشی، تولید قطعات و ساخت انواع شبیه‌سازها به خودکفایی برسد.
کد خبر: ۴۹۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶ - 08December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ خلبان «رحیم عینی» فرمانده پایگاه پنجم هوانیروز مشهد شامگاه گذشته در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سرلشکر خلبان «احمد کشوری» که با حضور جمعی از خلبانان هوانیروز برگزار شد، اظهار داشت: امروز هوانیروز با بهره‌گیری از کارکنان متخصص خود، توانسته‌ در حوزه‌های فنی، آموزشی، تولید قطعات و ساخت انواع شبیه‌سازها خودکفا شود.

وی افزود: هوانیروز در دوران دفاع مقدس در تمامی عملیات‌ها حضوری مؤثری داشت و کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است، امروز نیز هوانیروز در تمامی صحنه‌ها اعم از امدادرسانی و اورژانس هوایی در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده پایگاه پنجم هوانیروز مشهد با بیان اینکه جمهوری اسلامی در حال حاضر در حوزه تولید قطعات بالگرد به خودکفایی رسیده‌ است، تصریح کرد: امروز مؤلفه علم و دانش در تمامی سطوح هوانیروز به‌ویژه در حوزه طراحی، ساخت و تولید قطعات کلیدی بالگردها حرف اول را می‌زند. متخصصان توانمند هوانیروز با همکاری صنعت دفاعی کشور توانسته‌‌اند آنچه را که مورد نیاز کشور است طراحی و تولید کنند تا به هیچ کشوری وابسته نباشیم.

عینی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سرلشکر خلبان کشوری گفت: شهید کشوری یکی از خلبانان شجاع و پیرو خط امام خمینی (ره) بود که با شروع هشت سال دفاع مقدس در راه دفاع  از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماسه‌های بزرگی را خلق کرد که در تاریخ کشورمان ثبت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار