معاون وزیر آموزش و پرورش:

راهبردی‌ترین ماموریت آموزش و پرورش توسعه عدالت آموزشی است

کاظمی گفت: راهبردی‌ترین ماموریت آموزش و پرورش توسعه و تامین همه جانبه عدالت آموزشی است.
کد خبر: ۴۹۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ - 13December 2021

راهبردی‌ترین ماموریت آموزش و پرورش توسعه عدالت آموزشی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، علیرضا کاظمی معاون وزیر آموزش و پرورش، صبح امروز (دوشنبه) در آئین تجلیل از مددجویان پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه یکی از مهمترین نهادها و بخش‌هایی که در کشور ماموریت راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد کمیته امداد امام خمینی (ره) است، اظهار داشت: بالاترین و ماندگارترین ماموریت کمیته امداد عدالت آموزشی است؛ دستیابی به عدالت آموزشی هدف و ابزاری برای توانمندسازی است.

وی ادامه داد: راهبردی‌ترین ماموریت آموزش و پرورش در سند بنیادین آموزش و پرورش توسعه و تامین همه جانبه عدالت آموزشی است.

کاظمی اضافه کرد: زمانی می‌توانیم به عدالت در حوزه‌های مختلف دست پیدا کنیم که عدالت‌ آموزشی به خوبی اجرا شود و انسان‌هایی توانمند تربیت کرده باشیم.

وی گفت: زمانی می‌توانیم حرف از عدالت اقتصادی و اجتماعی بزنیم که عدالت آموزشی اجرا شده باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری یکی از مهمترین وظایف ما از لحاظ فردی و دستگاهی است که باید در این زمینه با کمیته امداد همکاری کنیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌هایی که کمیته امداد باید ورود کند مسئله آسیب‌های اجتماعی است و در این حوزه به شدت نیازمند کمک کمیته امداد هستیم و امیداریم همگراتر و بیشتر بتوانیم همکاری کنیم و به دانش‌آموزان خدمات بیشتری ارائه دهیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها