رئیس کمیته امداد مطرح کرد؛

خودباوری و خوداتکایی مددجویان مهمترین هدف کمیته امداد

بختیاری با اشاره به همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش گفت: خودباوری و خوداتکایی مددجویان مهمترین هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۴۹۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ - 13December 2021

خودباوری و خواتکایی مددجویان مهمترین هدف کمیته امدادبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز (دوشنبه) در آئین تجلیل از مددجویان کمیته امداد پذیرفته شده در دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه شغلی انتخاب کردید که شغل انبیاء است، اظهار داشت: امروز ۵۴۶  نفر از مددجویان ما در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

وی با بیان اینکه نباید امروز از روستائیان غافل شویم تا روستا‌های ما خالی شوند، گفت: از پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان ۳۱۴ نفر روستایی، ۲۳۱ شهری، ۹ نفر از مرزنشینان و یک نفر از عشایر بوده است.

بختیاری اضافه کرد: از بین پذیرفته‌شدگان در دانشگاه فرهنگیان، ۱۶۲ نفر زن و ۲۸۵ نفر مرد هستند.

وی افزود: یکی از ماموریت‌های اصلی کمیته امداد توانمندسازی است؛ کسانی که امروز پذیرفته شدند دانش‌آموزان دیروز، دانشجویان امروز و معلمین فردا هستند.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: امروز ۷۰۰ هزار دانش آموز امانت در دست ما هستند که باید بتوانیم در حوزه توانمندسازی آن‌ها عمل کنیم.

بختیاری با اشاره به همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش گفت: امروز اگر یک نفر ترک تحصیل کند از طریق آموزش و پرورش متوجه خواهیم شد.

وی افزود: امروز ۱۴ هزار دانش‌آموز در بیش از پنج هزار مدرسه هیئت امنایی و غیر انتفاعی به صورت رایگان در حال تحصیل هستند.

بختیاری گفت: رسیدن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به خودباوری و خوداتکایی مهمترین برنامه امداد است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار