رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه:

یوم‌الله 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

«مردانی» گفت: یوم‌الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۴۹۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴ - 14December 2021

یوم الله 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ضرغام مردانی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های یوم‌الله ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: یوم‌الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت بزرگ ایران است.

وی با بیان اینکه حماسه یوم‌الله ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است و ملت ایران این حماسه بزرگ را هیچگاه فراموش نخواهند کرد گفت: راهپیمایی حماسه ۹ دی ۸۸ در میدان امام خمینی (ره) گناوه نیز همزمان با سراسر کشور برگزار شد و هرسال این مراسم باشکوه‌تر از پیش در شهرستان و در سالروز این حماسه بزرگ تداوم داشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و هم رزمانش افزود: برنامه‌های پیش بینی شده این شورا برای گرامیداشت ۹ دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب به سمت مردمی شدن پیش می‌رود و در شهرستان نیز کمیته‌ای به نام کمیته مردمی با مسئولیت حجت الاسلام باقر دشتی امام جماعت مسجدالنبی (ص) تشکیل شده است.

مردانی گفت: برنامه بزرگداشت حماسه ۹ دی با توجه به شرایط کرونایی با رعایت مسائل بهداشتی به صورت تجمیعی در مصلای جمعه گناوه برگزار خواهد شد و در این راستا وظایف دستگاه‌های اجرایی فرهنگی مشخص شده است و با هماهنگی ادارات و دستگاه‌های مختلف این مراسم باشکوه‌تر از سال‌های پیش در سطح شهرستان گناوه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار