پیام تبریک سردار «باباخانی» در پی تکمیل تفسیر قرآن توسط ماموستا «قادری»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه در پی تفسیر کامل قرآن کریم توسط ماموستا « ملا قادر قادری» پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۴۹۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ - 18December 2021

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه به امام جمعه پاوهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه در پی تفسیر کامل قرآن کریم توسط ماموستا «ملا قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

این قرآن حبل الهی است؛ ریسمان مستحکم الهی است اگر به آن چنگ زدیم، لغزش و افتادن و گم شدن و اینها دیگر در آن نیست.                                                               رهبر معظم انقلاب اسلامی

محضر حاج ماموستا قادر قادری امام جمعه محترم شهرستان پاوه

با سلام و تحیات الهی؛

قرآن کریم گنجینه بی نهایت و سرچشمه زلال هدایت است که از ناحیه رب جلیل بر قلب مطهر پیامبر اعظم (ص) که به وسعت همه عالم وجود و ظرف ثقل اکبر در لیله القدر که از هزار ماه برتر است نازل شد و مقصد آن کمال انسان و رسیدن به خدای بزرگ و بلند مرتبه است.

و اینک به لطف و عنایت الهی، مجاهدانه کلاس‌های تفسیر قرآن کریم که بعد از قریب به یک‌ونیم دهه به صورت مستمر طی 515 جلسه به اتمام رسانده‌اید، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش و کوشش حضرتعالی در این امر مهم اعلام کرده و این افتخار والا را به شما تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

امیدوارم که همواره در پناه قرآن در صحت و سلامت باشید و توفیق روز افزون شما را در رسیدن به آرمان‌های والای حضرت امام خمينی (ره) تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار