گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وحدت در نیکشهر

چهارمین سالگرد شهدای وحدت و نخستین سالگرد شهادت سردار شهید لکزایی با حضور معتمدان و روحانیان شیعه و سنی در شهرستان نیکشهر گرامی داشته شد.
کد خبر: ۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱ - 23October 2013

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وحدت در نیکشهر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فرمانده دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه جامع امام حسین (ع) دراین مراسم در مسجد جامع الزهرا (س) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وحدت و سردار رشید اسلام شهید حبیب لک زایی، اظهار داشت: این دلاورمردان در زمان حیات پر برکت خود ، همه توان خود را برای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار گرفتند و وظیفه امروز ما پاسداری از رشادتها و ایثارگریهای این بزرگواران است.


آقای فرزندی در ادامه امنیت، آرامش و استقلال میهن اسلامی را مرهون خون شهدای والامقام دانست و افزود: شهیدان شوشتری ، محمد زاده و لکزایی نه تنها در زمان جبهه و جنگ با از جان گذشتگی از خاک جمهوری اسلامی پاسداری کردند، بلکه بعد از آن دوران نیز به ویژه در سیستان و بلوچستان خالصانه خدمت کردند .


وی اضافه کرد: حل و فصل اختلافات طایفه ای، راه اندازی بیمارستان های صحرایی و کمک به محرومان از اقدامات ویژه شهیدان شوشتری و محمد زاده در استان مرزی سیستان و بلوچستان بود.


مولوی قاضی امام جمعه دهستان محترم آباد شهرستان نیکشهر نیز از شهید لکزایی به عنوان فردی خستگی ناپذیر یاد کرد و گفت: این شهید والامقام برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در منطقه اقدامات فراوانی انجام داد و ما باید ادامه دهنده راه این بزرگ مرد ایران اسلامی باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار