استاندار خراسان رضوی:

ایثار شهدا زمینه خدمت به مردم را برای مسئولین فراهم کرده است

«نظری» گفت: باید نسبت به وظایف خود دغدغه‌مند باشیم و در این حوزه به‌عنوان یک مجاهد ‌‌رزمنده، از حقوق مردم دفاع کنیم چراکه به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران در نظام مقدس جمهوری اسلامی عهده‌دار مسئولیت شده‌ایم و از این طریق زمینه خدمت به مردم برای ما فراهم شده است.
کد خبر: ۴۹۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ - 23December 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم بزرگداشت سردار جهادگر «مهدی ورشابی» فرمانده پشتیبانی و مهندسی رزمی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس و عضو کمیسیون مرکزی ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی امروز با حضور حجت‌الاسلام «نصرالله پژمانفر» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی و جمعی از پیشکسوتان جهاد خراسان در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد.

نظری در این مراسم اظهار داشت: حیات و ماندگاری اسلام در گرو مجاهدت و شهادت است. میدان ممکن است عوض شود اما جریان همچنان ادامه دارد. امروز در فضای نظام اسلامی مکلف به مبارزه و جهاد هستیم در غیر این صورت مدیون شهدا خواهیم بود.

استاندار خراسان رضوی بیان داشت: باید نسبت به وظایف خود نگران و دغدغه‌مند باشیم و در این حوزه به‌عنوان یک مجاهد ‌‌رزمنده، از حقوق مردم دفاع کنیم چراکه به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران در نظام مقدس جمهوری اسلامی عهده‌دار مسئولیت شده‌ایم و زمینه خدمت به مردم برای ما فراهم شده که آحاد جامعه نیازمند تلاش و کوشش ما هستند و باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشیم، اجر و پاداش این مجاهدت نیز در نزد خداوند محفوظ است.

نظری با تأکید بر اینکه امروز در کشور فضا برای جهاد و مبارزه مهیا هست، گفت: نظام زمینه خدمت را برای ما فراهم کرده و شهدا نیز نظاره‌گر عملکرد ما هستند، لذا در گره‌گشایی از کار مردم و خدمت به آنها لحظه‌ای نباید درنگ کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار