پدر شهیدان اسدی در مشهد به دیدار فرزندانش شتافت

حاج «علی‌اکبر اسدی رحیم بیگی» پدر شهیدان مشهدی محمد و غلامحسین اسدی در سن 93 سالگی درگذشت.
کد خبر: ۴۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ - 12July 2015

پدر شهیدان اسدی در مشهد به دیدار فرزندانش شتافت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حاج علیاکبر اسدی رحیم بیگی پدر شهیدان محمد و غلامحسین، متولد سال 1301 در سحرگاه 25 ماه مبارک رمضان مقارن با بیستم تیرماه بر اثر ایست قلبی درگذشت و پس از سالها دوری از فرزندان شهیدش به آنان پیوست.

پیکر این پدر والامقام امروز پس از تشییع از حرم مطهر امام مهربانیها حضرت ثامنالحجج (ع) در مشهد مقدس، در بهشت رضا و در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت.

در مراسم تشییع این پدر والامقام مسئولین استانی و بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خانواده شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور مشهد مقدس نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است شهید غلامحسین اسدی متولد 1344 نیز از طریق بسیج سپاه پاسداران به جبهههای حق علیه باطل اعزام و در مورخه 25 اسفند 1363 در منطقه عملیاتی بدر مفقودالاثر شد. پیکر مطهر این شهید والامقام پس از سالها در هفتم تیرماه 1380 طی عملیات تفحص کشف و پس از تشییع در بهشت رضای مشهد مقدس در جوار برادر شهیدش مأوا گرفت.

همچنین شهید محمد اسدی رحیم بیگی متولد 1346، از طریق بسیج سپاه پاسداران به جبهه اعزام و در 21 مرداد 1366 در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به بدن به درجه رفیع شهادت نائل شده است و پیکر مطهر وی در بهشت رضا مشهد مقدس آرام گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار